Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 27.11.2013, 15:08
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Viestit: 420
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Olen nähnyt kaikkea väliltä ei juuri yhtään- 5%. Tehdas ei asiaa ole käsittääkseni määritellyt virallisissa papruissa (esim FSM ei sitä määrittele, eikä käyttöohjekirja), mutta viskonelivetoisessa on käytettävä samaa rengaskokoa ja halkaisija oltava mahdollisimman lähellä samaa.
Jenkkein foorumeilla kun vielä paljon "tiedosta" esim 249 vs 242, RE85 aiheista on kuin kreationistin ja darwinistin väittelyä, toistellaan jostain kuultuja argumentteja siten kuin ne on itse ymmärretty (eli mahdollisimman yksinkertaisesti). Kyllä varmasti totuuden siemen näiden akanoiden joukosta löytyy mutta miten sen tunnistaisi?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Jenkeissä alkupään ZJ:ssä tuli se pienikokoinen varapyörä mukana ensi alkuun, josta syystä viskoja hajosi todella lyhyen ajon jälkeen (jopa vain muutamia kymmeniä kilometrejä). Tehdas korvasi näihin uudet viskot ja vaihtoi täyskokoiseen varapyörään.
Takaisinkutsu-sivulta mulle tulee seuraavat infot:

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Recalls
Recall and Customer Satisfaction Notification Information:
Click on description to view document
Description
Type Issue Date Status
TRAILER HITCH (ZJ)
SAFETY 08/06/2013 INCOMPLETE
AFTER MARKET EQUIPMENT - OVERSIZE WHEELS AND TIRES
SAFETY 08/29/2000 INCOMPLETE
SPARE TIRE SAFETY 01/30/1998 INCOMPLETE

DISCLAIMER
Recall Notification letters issued prior to 1999 are not available online. Please visit your authorized Chrysler Group dealership for completion of the recall.
NOTE:
Results returned represent unperformed or incomplete Recalls and Customer Satisfaction Notifications from information available at the time of your inquiry.
Varhaisempi näistä rengaskutsuista ei liity mitenkään viskon vaan etuakselin hajoamiseen (ks linkki). Donitsin tilalla mulla on jo normikokoinen (eli mutikoiden kanssa liian pieni) pyörä. Oli muuten kesäkuussa tullut tuommoinen vetokoukkujuttukin listalle, mutta nyt näköjään kadonnut, eli eipä haittaa Chrysleriä jos kaukana pohjolassa käryää ihmisliha peräkolareissa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Käytännön kokemukset ainakin jenkkifoorumeilta katsottuna näyttäisi, että ei tosiaankaan kestä isoa eroa kehässä, ja esim. vararengas kannattaa pitää kierrossa mukana.
Eikös tämä johda vielä pahempaan tilanteeseen eli siihen että kaikki pyörät on eritavalla erikokoisia? No, ehkäpä tämä testataan kantapään kautta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 01:14 (GMT +2).