![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Teholastuako...Sanokaas nyt minulle ihan rautalangasta vääntäen mitä tuollainen chippi tekee mun 2002 D4d laiskalle takavetohiluxille jos laitetaan sellainen, ilmeisesti piuhojen väliin. Lisääkö se polttoaineen syötön painetta (kovempi käyntiääni?) vai onko se viisaampi säätämään kuin alkuperäinen syöttöyksikkö? http://www.racechip.de/chiptuning/to...x.php?tplvar=a Tuo halvin on kyllä lähes ilmainen.... ![]() Tää mun takaveto (88 heppaa) on se kaikkein laiskin kone mitä turboahdetussa Hiluxissa kait on ollut.
|
|
||||
|
||||
![]() LN170 mittarin polttimot
Minkälaiset polttimot mahtaa olla Hiluxin mittaristossa ja montako kappaletta ja keskikonsolissa.Oli meininki käyttää mittari irti joku ilta/yö niin osaisi varata polttimot valmiiksi.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mahtaa olla niitä samoja 3W isompia lasikantapolttimoita vihreällä kortongilla varustettuna niinkuin yleensä tojoissa. 3kpl jos ei kiekkamittaria ja 4kpl jos kiekkamittari. Oisko lämmönsäätönumikoissa se 1,2W lasikanta.?.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |