![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mihin meinaan vinssin laittaa, keulaan vai perään? Jäähdyttimellä on noin 40 cm pitkä tuulitunneli, koska V6 kone on lyhyt, ja V8 ja V10 koneisissa on jäähdytin samassa paikassa. Jos jäähdytintä toisi 30-35 cm taaksepäin, niin vinssi sopisi rungon poikkipalkin taakse, jäähdyttimen eteen? Siellä on kyllä putkia ja johtoja jonkun verran, mutta kai se sinne uppoisi. Kuvassa lyhyt hyttinen MB 1619 -81, samanlainen meininki sullakin konehuoneessa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Taakse ajattelin et vois olla helpompi laittaa mut oon mä ihan keulaakin miettinyt. Siis puskurin päälle/eteen. Oishan se tosin hienoa, jos sais sen pois näkyvistä...
Eli ei hajuakaan vielä ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Millanens vaihteisto? ajossa oli joskus 1619 ja siinä oli 8 vaihteinen kuudella kepin kohdalla äkkinäiselle vaikea ajettava
![]() Kone oli mukava lämpimänä käyntiin lähtemään ei startti kulunut pahemmin kun napilla starttia vauhtipyörään vaan kolautti niin jo kävi ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tässä on kuusi eteen ja pakki. Ja hitaat versiot kaikista myös. Pirun lyhyitä vaihteita kyllä, mut kaippa ne välitykset jossain käytössä on ihan perusteltavissa. Nyt joutuu veivaa aikas paljon turhaa. Kai tohon jonkun skippailukaavion oppii, kun vähän opettelee.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
... tommosest tiedä mitään, mutta moGissa 4 + 4 vaihteinen päävaihteisto, ja tyhjänä kadulla pyöriessä kyllä 1 - 4 aika turhia, eli "iso" puoli 5 - 8 on varsinaiset ajovaihteet
... vinssi vois olla tän kokoisessa molempiin suuntiin käytettävissä parhaimmillaan, ja pohtisin katumusvinssiä enssijaisesti, eli helpolla taaksevetäväksi onks käyttöohjekirja muuten tallella ? lievä OT: tuon kaltainen kaunistus seisoo Sörnäisten Rantatiellä HelsinGissä jonkinsortin mainosalustana, suunnilleen Nestettä vastapäätä (merenpuolella) parkissa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Meillä ajettiin 1619 "heittokeppi" laatikolla ilman kuormaa 3-5-6-7-8 vaihteilla. Pari kertaa lootasta löytyi iso pakki, vaikkei semmoista edes ole. Jäi iso puoli päälle vielä pakillakin. Meni aika kovaa, kun joskus isolla pihalla kokeilin.
![]() Sulla varmaan toimii 2-3-4-5-6, ehkä jaksaa puhtaasti 2-4-5-6.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hauskinta oli "hakata" 1-4 ja jos sopivasti onnistui niin 5 sai vielä pesään hyvin nopealla tahdilla Ja se pitkä pakki on siellä oikeastikkin ihan haettavissa, kokeileppa pitkä, pitkä ja suoraan pakille niin pitäisi olla pitkä pakki se on kaiketi et pääsee pehmeistä yli vauhdilla ![]() En tiedä, mutta onko mersun kutosessa tapana ravistella pakoputki pakosarjoista irti? Onkohan kukaan nähnyt sellaista punaista siirtolava mersua 7 vuotta sitten mikä piti helvetillistä meteliä, oli nimittäin minä mahdollisesti ![]() ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Aloitin aamun jakkaran modaamisella. Laitoin tommosta makuualustaa lämpösuojaksi.
![]() Johan alkoi ajatus luistaa puskurin kanssa, kun ei ollut munat enää jäässä. ![]() Täytyy kyllä myöntää, että olin aika saamaton ja tyhmä eilen. Ratkaisu kaikkeen oli se, että käänsin ainoastaan keskipalan ympäri, ja sit kaikki oli hienosti. Tarkistin siis palat huonosti (syytän viskinaukkua). Reunapaloista oli rälläköity paloja pois, ja niiden mukana lähti sitten ne toiset pultinreijät, joiden puute sai ajattelemaan että päädyt voi olla tietyin päin keskipalassa. "Viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen" Kiitos kuitenkin sparrauksesta ![]() Viimeksi muokannut Heering80 : 03.12.2013 13:30 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tuleehan se sieltä, kun vähän (munille) potkii.
![]() Onko maskin lukko rikki, vai eikö palokunnassa ole luotettu sen kiinnipito voimaan? On vaan ensimmäinen mersu, missä olen nähnyt kummilenksut maskissa. Löysitkö linkun mistä saa maskin päällä olevan pikkuluukun auki? Se on vähän piilossa. Oletko vielä ajatellut tulee väritystä? Musta väri toimii aina mersujen maskissa, puskurissa ja lokasuojissa, oli sitten minkä värinen muu auto tahansa. Ja kun vanteet vetää mustalla tai hopealla, niin taas paloauto-lookkia häipyy pois. Lainaus:
![]() Jäähdyttimen alareuna on muistaakseni vähän arassa paikassa, ja ilmanputsarin alareuna kans?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se konepelti kiinni pysyy ilmankin kumeja, mutta noi yläkulmat jää vähän ulos ja alkaa väpättämään. Johtuu varmaan siitä kun luukun reunan välistä menee johdot noille lisävaloille.. Ja juu pikkuluuku on saatu auki. Nyt juuri en kyllä muista mitä siellä oli.
Ajattelin väriksi jotain khakia tai sitten tämmöistä KLIK. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Miten mun kannattais peittää noita läpivientejä, joita jää vaikkapa kattoon kun poistaa vilkut yms turhakkeet.. Täytys olla siisti ja vesitiivis metodi. Katon takaosassa on tommonen metallilärpäke pultattuna muutamalla ruuvilla kiinni. Jos jokaiseen töppää kumitulpan, ni johan on hölmön näköinen.
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mut projekti vaikuttaa mielenkiintoselta ja on seurannassa, tsemppiä rakentamiseen! |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Tämän päivää olen poistellut johtoja tuolta ohjaamon katon yläreunasta. Sinne on ollut kiinnitettynä palokunnan radiovehkeitä, radioo, sisävaloo, kaiutinta, hälyytysvilkkuja, antenneja, äärivaloja, muuntajia jne.. Pari johtonippua vaikutti sen verran erikoisilta, etten tohtinut niitä ihan suoralta kädeltä poistaa. Voisiko arvon raadi katsoa josko tunnistaisi seuraavista kuvista mihin johtoja olisi mahdollisesti käytetty? Voinko napsasta ne pois?
Tässä kuvassa oleva johto meni tuohon pyöreeseen "hälärinpoistajaan". Mikähän tuo olisi? ![]() Näistä ei sit ole mitään hajua. Alimman kuvan liittimet on pirun pitkien kaapelien päässä, ja johdot on kerännyt maalia jossain välissä. Eli epäilen et ne ollut autossa jo paloautoksi maalatessa.. ![]() ![]() Jos ei heti vaikuta tutuilta, niin sitten yritän seurata noita huomenna sulakeboxille. Nämä lähti jo pois. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu MB | VooDoo Jeep | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 12.04.2010 09:19 |
M: MB G | rimini565 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.02.2008 12:28 |
O: - - - MB G - - - :O | pee | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 30.11.2007 22:52 |
M: MB | Tikru75 | O/M/V Muut | 20 | 03.02.2005 21:04 |