![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En tiijä taas muuta kuin että teikäläine osaa tuon kurjuuden maksimoinnin...
Vaan jatka raportointia niin saadaan ihmettelyn aihetta. Meinaan tommosta perviaa on naureskeltu ennenkin ja nimenomaan sitä miten asiat voi tehdä vaikeesti... ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No väitän kyllä löytäväni hyviäkin autoja tonnilla millä ei iske käsiään paskaan
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Näin minäkin ajattelin maaliskuussa kun kuulin että toi parin satkun mondeo oli kaiken lisäksi lunaripeli.. Menin ja lunastin viiden vuoden maksuajalla uudehkon mondeon (neloskoppasen) ja ei kyllä ole päivääkään mennyt etten jotain kohtaa kiroa! Parin satkun pommis ollu tollasia vikoja.. Ei kyllä ollu noita varusteitakaan mutta silti. Eli ei enää uudehkoja autoja tähän taloon. Ugh.
__________________
Broken Back Team #1 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nuo vedet ei nyt sinällään haittaa, koska ratkaisin asian niin että tein reiän pohjaan niihin kohtiin mihin se vesi valuu. Joten ihan sama vaikka vuotaakin. Tuo on sen hintaluokan peli että ihan sama vaikka siellä onkin reikä porattu. Mut tuo bensan kulutus silti hieman ihmetyttää. Kyllä se nyt maantiellä pitäisi varmaan vähän pienemmällä mennä? Koska silloin kun oli Jeep missä oli 4-litranen bensakone niin kyllä silläkin mentiin maantiellä alle 10. Ei edes kaupungissa syönyt yhtä paljoa kuin toitsu. Eikä ole kyllä yhdessäkään noin paljoa bensan kulutus noussut kun perässä on jarruton kärry. Ja tuon kulutuksenkin ymmärtäisi jos nokalla olisi oikeesti joku vähän isompi moottori, mutta eih. Halvemmaksi tulee ajella bensa V8:lla kun se syö paljon vähemmän. Silloin kun itsellä oli Renaultin Espace niin sillä mentiin helposti alle 7 litran. Grand Espacella sama juttu. Joten on melko nihkeetä selitellä että iso auto syö paljon. Grand Espacessa kun on enemmän tilaa. Eikä muuten Voyagerikaan syönyt noin paljoa maantiellä silloin kun sellaisenkin omisti. Siinä oli 3-litran kone. Se oli muuten vain ihan paska tilojen suhteen, mutta kaikki muut valmistajat sais ottaa siitä mallia kupinpidikkeiden määrässä. Tuo vaan kertoo että kone on täysin väärä valinta tuohon autoon. Ois mielenkiintoista tietää että viekö se jenkkilän remmiahdettu versio vähemmän?
Toisaalta eipä tuolla tarvi ajella muulloin kun reissuun lähtiessä. Vituttaa vaan kun reissussa sitä joutuu niin tiuhaan tankkaileen. Ehkä pitää vaihtaa tuo johonkin laadukkaaseen ranskalaiseen valioyksilöön niin kulutus putoaa, ei ole vikoja ja pystyy talvellakin ajamaan. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
juu ilman muuta menet nyt oikeen äkkiä vaihtaa sen ranskikseen saa odottaa siitä uutta topikkia
![]() ![]()
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Noh. Mitä mulla noita ranskan ihmeitä on ollut niin kyllä jokainen niistä on ollut huomattavasti parempi kuin yksikään toitsu mitä on tullut omistettua. Ranskalaiset on siitä hyviä että ne on todella halpoja. Erittäin hyviä käyttöpelejä siis. Mut mennään tuolla toitsulla toistaiseksi. Se ois itseasiassa voinut olla vaikka diesel. Sen kun voi laittaa seisontaan kun sitä ei tarvi ja sen saa ajoon heti kun tarvii kun tekee sen netin kautta.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Se voi olla korin muotoilu suhteessa kärryn rakenteisiin eli jos tuulipussi mikä taakse tulee osa menee kärryn alle ottaa rakenteisiin ja loput painaa kärryä maahan ja vielä takalaidasta tekee mukavan "jarruvarjon" siihen perään niin varmasti soppa maistuu
Saman huomaa omassa seatissa, porukoitten alumiini kärryllä se on raskaampi vetää tyhjänä kuin kukkurallinen hevosen paskaa toisessa kärryssä sit pidempi aisainen hessu on kevyempi kuin orginaali aisainen muuten samanlainen kärry sit kapelli kärryssä tuuli painaa kapellin jos ei ole kaaret paikallaa kärryn pohjaa vasten niin, että tasainen alue tulee kun pressu makaa pohjaavasten, mutta ausan pituus tekee sen, että takalaidankaan poistaminen ei dramaattisesti helpota kulutuksen vähentämiseen.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Haaveissa voi ajella noin pienellä kulutuksellaLainaus:
![]() Kun tuosta Espacesta haaveilit niin tuossa muutama. Eivät tosin lupaa noin pientä kulutusta mutta pehmeää ranskalaista menoa kuitenkin ![]() http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/...pace/510618197 http://autot.oikotie.fi/vaihtoautot/...pace/510586515 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Muista sit ostaa samanvuotinen ranskalainen kuin se Toyotakin niin pääset tekemään oikeen syväluotaavaa vertailua.
Senhän luulis sit olevan jo niin halpa että saat ostaessa rahaa kouraan? |
#12
|
||||
|
||||
![]()
No HÖ
Sehän noissa halvoissa kieseissä on ongelmana, että niistä on jätetty muutama 500.00€ -1500.00€ huolto väliin. ns. täydellinen huoltokirjakin on täytetty jälkeenpäin. Eipä silti, kyllä joskus sattuu joku helmikin kohdalle, siitten siihen "helmeen" kyllästyy ja ostaa / vaihtaa uuteen ongelmatapaukseen.
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja mitä Jeepin kulutukseen tuli niin kyllähän senkin sai kuluttaan, mutta maantiellä se meni alle 10 kulutuksella. Sehän oli siis täysin vakio ja normi kesärenkain. Ei tuolla toitsulla kaupungissa pahemmin tule ajettua. Melkein kaikki ajot on maantiellä. Näköjään virallinen kulutus pitäisi olla 8.2 maantiellä toitsulle. Ei oikein löytynyt ketään ketä olisi päässyt alle 10 kulutukseen edes maantiellä toitsulla. Melko heikko suoritus kyllä. Mutta olkoot. Ei sillä tule niin paljoa ajettua. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
No vuonna 95 riitti että koko suku mahtui lossiin kyytiin. 2000 luvulla niiden pitää vielä selvitä hengissä jonkinlaisesta mällistä...
Jos laite on jenkkifarmin kokoinen ja painaa saman verran ,niin onko yllätys että se vie saman verran ainetta? Se kun waatii saman werran kilowotteja liikkuakseen ja irrotakseen risteyksestä nopeammin viereisellä kaistalla oleva sininen dösä. Nii ja vielä että ite ostin samalla periaatteella 96 sen micran työmatkakääpiöksi ja sen keskikulutus on ollu jotain 7 litran luokkaa. Eli ei mene vitosella sekään. Nyt 5000 kilsaa ajettuna on km kulut jokseenkin samoissa kuin Bertalla ajettaessa. Jos mitään remppaa ei tule,niin ne alkaa vähänkerrassaan laskemaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 17.12.2013 20:58 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaan samalle kaverille ei tule mieleenkään kyseenalaistaa jonkun bensahiluxin tai kingkäpin kulutusta,jostain tilamunasta puhumattakaan. Myö käytiin joskus americancar showssa jollain melko bränikällä korean tilakäppänällä ja se meni reteesti 16 litran keskikulutuksella sen hesan reissun. Eli samanverran kuin joku 75' dartti olis vieny. Tommosen tilaihmeen kulut on sitä luokkaa että ajot joihin ei tavan corolla tai rellu käy. Kannattaa ajaa taksilla. Paitsi jos sitä tilaa ja penkkejä tarvii kokoajan,mutta silloinhan yksikkökulut laskee jo huomattavasti eikä nuo lukemat enää merkkaa mitään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
1,9td sharan on tilaa penkkejä eikä liian suuri kulutus ![]() verot on vaan suuret Touareg vai mikäs se tila ihme oli niin kulutus on kuulemma 3L suurempi samalla koneella
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Ei varmasti mee sharan kolmella ja puolella litralla
__________________
Emmie tiiä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Jep. Bensa ja dieselivehkeet erikseen. Paitsi että sama kait se on kummassa sitä maksaa eli joko mittarilla tai, sitten rahotusyhtiölle enemmän, ja valtiolle dieselveron muodossa...
Paitsi että ei tässä millekkään rahoitusyhtiölle oltu mitään maksamassa kait???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#20
|
|||
|
|||
![]() Ei menekkään, mut jotenkin muistelisin et 7 tai inan alle kun yksin saksasta sellaisen suomeen ajoin, mut tuttu kertoili et sillä oli se toinen niistä saman ikäisistä vag tila ihmeistä ennen sharania molemmat 1,9Td koneella ja enemmän ajettu sharan kulutti vähemmän vaikka kurjemmassa kunnossa muuten olikin Ainoo mikä meinasi sharanilla sattua oli et meinasin jonkun perään leipasta motarilla kun se vasemmalle kaistalle jäi asumaan ja sit ruottissa liikenneympyrässä kun en sen reidenpaksuisen A-tolpan takaa nähnyt farkku volvoa ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj60, kun halvalla sain | AteV8 | Maasturiprojektit | 32 | 17.10.2009 20:57 |
Range sai panssarit | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.05.2006 08:53 |
Rankku sai kaverin | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.02.2006 15:39 |
Disco sai panssarit | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.09.2005 20:07 |
Suzuki sai kilvet | Esu | Chit-Chat | 6 | 23.06.2005 21:29 |