![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() joo siis vähän noita kaikkia, vastasit jo kysymättömään kysymykseen ![]() ![]() ![]() välityksetkö tuon rauhallisen maantievauhdin tekkee, vai mikäs?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Pelttoreita ei tarvi, ei tarvi huutaa toiselle, pystyy lähes normaalisti puhumaan kyytiläisille. Varmasti saa hiljasen kamppeen jos viittii tilkitä oikeilla eristeillä...helppo toteuttaa kun pinnat on lähes suorat. Valpin matkavauhtiin vaikuttaa aika moni juttu...välitykset, renkaan koko ja tasapainotus, moottorin tehottomuus, ohjauksen nivelten kunto jne...omalla valpilla ei tee mieli tavotella yli 65 kmh vauhteja, loppuu tiestä leveys ku voblaus alkaa just tuon nopeuden jälkeen ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Isä-ukko aikoinaan(80-90 luvun taitteilla) kävi joka syksy valpilla ("lapamanteri" oli metsästys kavereiden antama lempinimi) kavereineen metällä ja meiltä on mökin pihaan nuin 600km per suunta matkaa. '94 vuonna itekkin ajelin osan matkaa, kun oli tuore kortti taskussa. Alkuperäisillä lappalaisilla tasapainotettuna ja B18 moottorilla bensaa kului, mutta kyllä se sellaista 80km/h matkavauhtia piti yllä. Huiput tais olla luokkaa 105-110 mittarin mukaan alamäessä
![]() ![]() Etuakselista ottivat vetarin laipat irti, jottei etuperän osat jollottanu turhaan mukana. Myöhemmin faija investoi napalukkoihin. Että tuota.....ylivaihde pitäs olla ja koneessa paljon enempi ruutia, jos sillä mieliis sataa päästä laskettaan kevyesti maantiellä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
okei, mutta jos alusta on ns kunnossa, niin siinä piisaa ominaisuudet oikiasti vaikka ajellakin satkua, jopa jonkin matkaa toista, eli motarinopeutta
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Välityksiä tosiaan kannattaa laskea, jotta riiselin varvit riittäs. Sit toinen erittäin huomioon otettava seikka on laatikko paketin pituus....volvon mahan alla on ahdasta ja originaalina jo takakardaani hemmetin lyhyt!!!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos alustassa on paikat kunnossa voi 80km/h marssivauhtia pitää yllä ilman sen kummempaa ihmettelyä - myös talvikelillä ja vaikka olis vanhat lapikkaat alla. Oma pikkuValppini oli B20 koneella mutta kyllä B18 mosakin jaksaa 80 ottaa tauluun...
Hannu: kato onko ohjausvarret samoin päin kun mitä ohjekirjan kuvassa - vai olikos sulla tuunattu tuo ohjaus kokonaan uuteen uskoo? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo Valp | mielipuoli | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 14.01.2013 13:52 |
Myydään Volvo Valp -63 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 19.11.2008 18:59 |
M:volvo c303 6x6 kilvissä!!! juuri,kats.2999e | O/M/V Ajoneuvot | 31 | 15.10.2006 05:08 | |
Volvo Valp rekisteri | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.10.2005 14:04 |