![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ton korin on joku näköjään modannu ihan itse, ei ole olemassa kolmeovista Wagoneeria (noi on Wagoneerin takavalot)!!!
__________________
Killing time is not murder |
#2
|
|||
|
|||
![]() Olisko Cherokee eikä modattuLainaus:
![]() In 1974 AMC resurrected the two-door Wagoneer as the Cherokee. This replaced the Jeepster Commando, whose sales had not met expectations despite an extensive 1972 revamp. The Cherokee appealed to a younger market than the Wagoneer, which was regarded more as a family SUV. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Je..._Chief_S_f.jpg http://www.4-the-love-of-jeeps.com/jeep-wagoneer.html Ja täältä löytyy Wagoneeriin osiakin ![]() http://tobysoffroadsparesyard.biz/wagoneer-tailgate/ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No sitähän mä tarkoitin, Cherokee, johon on itse modattu Wagoneerin takavalot... Kun ei oo tehtaalta tommosta koskaan tullut, Wagoneer on aina 5-ovinen ja Cherokee 74-76 (vai 77 asti) kolmeovinen, sitten sitäkin tehtiin 5-ovisena!!
__________________
Killing time is not murder |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joo takanurkat on vaihdettu joskus.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hj.n vintturi tuli hommattua ja paikallahan se on, hydrauliseks olis tarkotus tehrä ja yhrellä narulla molempiin suuntii. Takaiskarinkorvia on jo tehty ja takariiput käännetty toin niitä vähän eteenpäin samalla, nyt on riippu suoras ni on molempiin suuntiin varaa venua.
Viimeksi muokannut piippu79 : 10.11.2013 01:12 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tosta hytikkavintturista saa laittaa ideoita, itellä jonkinlainen visio mut lisä ei oo pahasta.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
semmoisen oo kanssa nähnyt missä on moottori ympätty suoraa matoruuviin kiinni mutta oli aivan käsittämättömän hidas tollaisenaen. muakin kiinostaa mekaaninen muuttaa hytikka vinssiksi kun on olemassa noi kaikki muut tarvittavat osat. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tämmösen virityksen tein omaan hinausauto projektiin, laakerikaupasta kumikoplinki kiilaurilla ja sopiva moottori akselin perään. Koplingin toinen osa piti muistaakseni sorvata millin isommaksi, niin sopi suoraan tojon akseliin. En muista kierrosnopeuksia enkä litramääriä, mutta ilmoitin hytikka liikkeeseen halutun kierrosnopeuden (olisko ollut 600rpm = tojo vetää nelosella tyhjäkäyntiä?) ja pumpun tuoton niin laskivat siellä tohon sopivan moottorin.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Jeep GC:n etukardaani | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.08.2011 21:04 |
GC:n perä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2011 11:16 |
Ostetaan Jeep GC:n puslia | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.08.2010 07:03 |
Ostetaan Jeep GC:n umpiot | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 02.12.2009 19:32 |
Jeep GC:n laatikosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.05.2006 08:07 |