![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No piru, kapeaksihan se sitten jää. Olis saanu noi välitykset vaan kätevästi samalla. Pitänee vaan jatkaa taka-akselin metsästystä. Kiitos mittauksesta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Gen2 on leveämpi taka-akseli
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ok. Pidetäämpä mielessä jos tulee vastaan jossain vaiheessa tuollainen.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Voi jeesus, jotta oli tuskanen operaatio tuo pumpun vuodon paikkaus. Uuden holkin väänsi sorvari siihen. Noh, sehän oli ihan sopiva, mutta hitusen liian tiukka. Kaikki meni paikalleen, mutta vivun oma jousi ei jaksanut palauttaa kaasuvipua. Piti vielä apujousi viritellä. Nyt tuntuisi toimivan ja käynnistäessä ei enää savuttele. Katotaan mistä rupee seuraavaks vuotamaan.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oisko valistuneita arvauksia, miksi ja mihin Pajero gen2 hukkaa sähköt? Uusittu on akut ja laturi... Sulakkeita pois ja virtaa mitaten?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla vuoti Audista mankan kautta akkua tyhjäks. Siihenkin kerittiin uusin vähän kaikkee, ennen ku tuo vika keksittiin.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Sillä menetelmällä pääsee pitkälle. Sammuvathan kaikki sisävalot? Radio on myös yleinen vikapaikka, samoin laturi mutta sen olet jo vaihtanut. Yleismittari vaan plussa tai miinusnavan ja akunkengän väliin niin näet purkuvirran. Sitten vaan sulakkeita irti ja katot millon kulutus putoo radikaalisti ja siitä vaan sitten tarkemmin ettimään vikaa. Ja muista mittauksen ajaksi vain yksi akku kytkeä kiinni, mielellään se josta on ryöstetty päävirrat eli lähtee ne ohuemmat johdot ja se paksu kaapeli.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mankkaa määkin epäilen, mutta että pari uutta akkua parissa viikossa... Jos tuo pari viikkoa ois ja niitten kapasiteetti oiskohan yhteensä 140Ah, niin 2,4A pitäs ration vetää tyhjäkäynnillä... Vaan mihimpä nuo halpikset ei ossais. Pitää vaihtaa kiikarimallia tilalle
![]() |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |