![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pajero konkareille olisi seuraavanlaista kysymystä, Mitä hyviä/huonoja puolia on gen1/4.875 taka-akselissa (pitkä auto)? Minkälainen vetarin kiinnitys (c-klipsi?)? Kuinka tiheät vetarin boorit (28, 30...?)? Noin yleisesti ottaen kestääkö 33/35 kumeja offi touhuissa? Ja nippeli tietona mikä on taka-akselin leveys, vanteen kiinnityspinnasta-k.pintaan mitattuna (vaihteleeko vuosimallien mukaan)? Jos joku osaisi vastata näin kootusti, niin säästäisi vaivaa huomattavasti. Iso kiitos etukäteen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuvassa näkyy lyhyen pajeron pikkuperän vetarien kiinnitys. Eli laipalla kiinni akseliputkessa. Booreja vetarissa on 28 kpl. Kysymys olikin pitkään malliin... kai sekin on samanlainen noilta osin? En oo kyllä purkanu isoo perää. Pitkän mallin ison perän leveyden voin mitata, kunhan muistaisi vaan. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vuoden 1986 pitkä malli, jos sillä on merkitystä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No piru, kapeaksihan se sitten jää. Olis saanu noi välitykset vaan kätevästi samalla. Pitänee vaan jatkaa taka-akselin metsästystä. Kiitos mittauksesta.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Gen2 on leveämpi taka-akseli
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ok. Pidetäämpä mielessä jos tulee vastaan jossain vaiheessa tuollainen.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Voi jeesus, jotta oli tuskanen operaatio tuo pumpun vuodon paikkaus. Uuden holkin väänsi sorvari siihen. Noh, sehän oli ihan sopiva, mutta hitusen liian tiukka. Kaikki meni paikalleen, mutta vivun oma jousi ei jaksanut palauttaa kaasuvipua. Piti vielä apujousi viritellä. Nyt tuntuisi toimivan ja käynnistäessä ei enää savuttele. Katotaan mistä rupee seuraavaks vuotamaan.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Oisko valistuneita arvauksia, miksi ja mihin Pajero gen2 hukkaa sähköt? Uusittu on akut ja laturi... Sulakkeita pois ja virtaa mitaten?
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |