Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.11.2013, 09:39
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
Totanoin, onko alkuperänen kirjoittaja koittanut ottaa yhteyttä tähän Irakilaisperheen isään? Kun mun käsittääkseni sen suunnan perheissä naisilla ei oo niin kummosta arvoa, eli purkaako tää akka sitä pahaa oloaan pikkutyttöön. Juttelis sen Irakilaisperheen ISÄN kanssa et pistäs akkansa kuriin...
On tätäkin yritetty, mutta kun tämä isä on ihan samanlainen. Se ei onneksi lapsia näytä hakkaavan kuten tämä vaimo. Ehkä se on ulkoistanut tämän vaimolleen?

Mutta tämä kyseinen mokkakikkeli tässä eräs päivä sitä vehjettäänkin heilutteli pihalla. Huuteli naisia huoriksi ja sanoi että suomen naiset on vaan hänen vehkeensä perässä. Tuohon aikaan pihalla oli myös lapsia..

Mut tuon perheen kanssa keskustelusta ei tule yhtään mitään. Minä olen rasisti kun syytän heitä että ovat lapsen hakanneet. Olen myös rasisti kun kerron että tämä isä on vehjettään heilutellut pihalla.. Ehkä tuo on ihan normaalia toimintaa jossain irakissa, mutta meillä suomessahan tämä menee niin että täällä muun maan tavalla. Mut voin kyllä sanoa että tämä koko perhe on yhtä rasistia suomalaisia kohtaan. Se on kumma juttu kun tuo on ihan ok toimintaa.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Laki ei pure uskonnollisiin lehtisiin VonLeka Chit-Chat 6 02.09.2009 08:16
Mitä sanoo laki? k81 Chit-Chat 11 30.12.2008 15:01
Mitä laki sanoo Hiluxin rengastamisesta? Tekniikka & Jutustelu 1 29.04.2005 22:47
nopeat laki muutokset huolen aiheena ttapio Tekniikka & Jutustelu 27 27.02.2005 22:48

Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).