![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei tuo kovin kevyeltä näytä, Make-LJ:n Suzuki painoi 1170kg ja samankokoiset boggerit ei kyllä pahemmin viskannut, ei apukuskin penkillä oluttölkki vaahdonnut asfaltin päällä ajaessa. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kaikesta päätellen noissa renkaiden epäpyöreydessä on nyt joku ihme ongelma joka pitää tutkia enstilassa. Isompi tasapaino-ongelmahan selviää kun pistää akselit pukkien päälle ja pyörittää pyöriä paikallaan isolla vaihteella, jos ei ihmeemmin täristä niin jäljellä on ainoastaan tuo renkaiden kantikkuusongelma. Niin ja ratissahan ei tuntunut mitään tärinää joten ei ihan pielessä luulis olevan tasapainon puolesta. Keula vaan hauskasti souti ylösalas. Viimeksi muokannut Lentäjä : 05.11.2013 10:43 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Meinaan vaan että oli hauska seurata numeroita kun käveli yli siitä kahden koiran kans niin luvut pyöri 100-250kg. Todellinen paino oli vähän yli 100kg. Pitäs oikeestaan käydä koittaan mitäs se näyttäs dodgelle Viimeksi muokannut Lord of flies : 05.11.2013 11:30 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Voisit myös kokeilla laittaa renkaan ulkosyrjän "alkuperäiselle" paikalle ja jättää lukkorenkaan pois, näkis onko siinä vikaa.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kokeillaan tuotakin jos ei muuten asetu.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sylttytehdas löytyi, eli yksi vanne oli todella pahasti kiero. Ofroadtarvikkeelta tulee uus vanne takuuseen. Kiitokset kaikille kommenteista asiaan liittyen.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
No niin, hiukan pitää välillä laittaa stooria tännekin. Näiden edellisten juttujen ja kuvien jälkeen on tapahtunut melko paljon, eli viime keväänä tuo onneton Samurai kieri rinnettä alas ja kori vammautui aikalailla, joten potilaan aika on kulunut Korjaushuolto A Koskisen pajalla tähänpäivään saakka. Tänään oli sitten juhlapäivä kun Samurai kohtasi taas metsän ja entistä ehompana. Muutoksia ja parannuksia tuli tehtyä hoitojakson aikana senverran, että oikeastaan nyt olen iloinen kun tuli pyöritettyä rinnettä alas.
http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1416684449 Koko kori purettiin ja kaikki uudet ja korjatut korin osat maalattiin uudelleen. Sisäverhoukset uusittiin. Pyöräkoteloita avarrettiin lisää jotta 37 tuumaiset mahtuu pyörimään laitoihin raapimatta. Samalla vaihdettiin entiset levikekumit muovisiin Bushwaccer levikkeisiin. Turvakaaret meni uusiksi ja entisten heikkojen mennessä solmuun tehtiin kaarista nyt mahdollisimman tukevat, eli ristikot on nyt katolla ja takana, sekä tuulilasia kiertävät raudat vahvistettiin kulmapaloilla. Myös pystyputkissa on lisäjäykisteet nurjahdusta estämässä. Tuulilasin yläpuolelle raudan suojaan istutettiin uusi tehokas Ledivalaisin. Snorkkeli myös ilmestyi keulalle lisäämään katu-uskottavuutta. Penkit vaihdettiin uusiin ja tukeviin sekä asennettiin nelipistevyöt. Ratti vaihdettiin sirompaan malliin. Uusi ledisisävalo ym. pientä tuninkia. Laitan kuvia auton yksityiskohdista myöhemmin. http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1416684449 Suzukin maskista luovuttiin http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1416684449 Sivupellit vielä odottaa mainostarroja http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1416684449 http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1416684449 http://forums.offipalsta.com/attachment.php? attachmentid=54741&stc=1&d=1416686355 Pitkän huilinkijakson jälkeen päästiin vihdoin tositoimiin pehmeille poluille ![]() Testilenkki sujui ilman ongelmia joten tästä on hyvä jatkaa. Suurimmat kiitokset tälle Samurain uudesti syntymiselle kuuluu Korjaushuolto A Koskiselle. Ilman Arin sitkeää työtä tämä homma ei olis onnistunut. Viimeksi muokannut Lentäjä : 26.11.2014 21:45 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|