Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.11.2013, 21:14
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

No Hdj , perustellaan nyt sillä että alusta noissa toimii hienosti venäjän kuoppasilla teillä ,turha yrittää lj:llä perässä pysyä (kokemusta on). Koneessa voimaa ja tilatkin hyvät. Ilmastointihan noissa taitaapi olla ja varmasti voi pitää ihan reipasta matkavauhtia.

__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-

Viimeksi muokannut -Stedt- : 04.11.2013 21:20
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.11.2013, 21:25
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- Näytä viesti
No Hdj , perustellaan nyt sillä että alusta noissa toimii hienosti venäjän kuoppasilla teillä ,turha yrittää lj:llä perässä pysyä (kokemusta on). Koneessa voimaa ja tilatkin hyvät. Ilmastointihan noissa taitaapi olla ja varmasti voi pitää ihan reipasta matkavauhtia.
Ei ole kaikissa ilmastointia. Ja jos vähänkään isommilla renkailla aikoo pitää yli 100km/h matkavauhtia, kannattaa varata peräkärryllinen jerrykannuja mukaan. Aloittajalle lienee kuitenkin selvää, että joissakin asioissa pitää tehdä kompromissi. Niin ja samaa mieltä ollaan, että HDJ on hyvä aihio
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.11.2013, 21:33
Pata Pata ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.07.12
Sijainti: Rabbit Castle, Finland
Viestit: 138
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Aloittajalle lienee kuitenkin selvää, että joissakin asioissa pitää tehdä kompromissi.
Jep, kaikkea ei voi valitettavasti saada. Ja kuten jo mainitsin on oletusarvona pysyä jonkunlaisilla tieurilla. Mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Rengaskoko lienee 32-33" ja alustaan riittänee maltillinen parin tuuman korotus. Näillä pärjäsi hyvin viime reissulla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.11.2013, 21:46
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pata Näytä viesti
Näillä pärjäsi hyvin viime reissulla.
Onkos tästä sinun edellisestä reissusta netissä minkäänmoista matkakertomusta ihmeteltäväksi?

Kuulostaa hauskalta
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.11.2013, 21:42
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.332
Perusasetus



Kaikkien expedition autojen äiti ja isä on kuulkaas tässä.

- Ilmastointi löytyy keulasta, kun avaa luukun nokasta. Sisään tulee joko kylmää tai kuumaa ilmaa, riippuu säästä.
- Edessä ja takana on toistakymmentä lehteä pakassa, kyllä kantaa kuormaa.
- Vakiorenkailla menee kohtalaisesti, kapea 33" sopii alle myös. Vähän leikellen mikä vaan.
- Nopeutta ei rajoita kuin pari muuttujaa, ja kuoleman pelko.
- Tilaa riittää vaikka koko Kirgiisi-kylän mummoille.
- Paras mahdollinen huollettavuus tuolla reitillä.

Ja jos pöntöllä teet tuommoisen reissun, niin tarjoan kyllä kaljan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.11.2013, 21:48
Pata Pata ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.07.12
Sijainti: Rabbit Castle, Finland
Viestit: 138
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti


Kaikkien expedition autojen äiti ja isä on kuulkaas tässä.

- Ilmastointi löytyy keulasta, kun avaa luukun nokasta. Sisään tulee joko kylmää tai kuumaa ilmaa, riippuu säästä.
- Edessä ja takana on toistakymmentä lehteä pakassa, kyllä kantaa kuormaa.
- Vakiorenkailla menee kohtalaisesti, kapea 33" sopii alle myös. Vähän leikellen mikä vaan.
- Nopeutta ei rajoita kuin pari muuttujaa, ja kuoleman pelko.
- Tilaa riittää vaikka koko Kirgiisi-kylän mummoille.
- Paras mahdollinen huollettavuus tuolla reitillä.

Ja jos pöntöllä teet tuommoisen reissun, niin tarjoan kyllä kaljan.
Toi vaikuttaa samalta, millä edellinen reissu tehtiin... Mutta silloin oli alla kierrejouset. Eli Defender 110 oli tuolloin kulkine. Muutoin kuvaus täsmää täysin.

Alla pari linkkiä edelliseen reissuun. Ja jotain saattaa olla myös tulevassa 4x4 maailma lehdessä.

https://www.facebook.com/ProjectCaucasianChallenge2013
http://www.flickr.com/photos/tuomasp...7634962737502/

Viimeksi muokannut Pata : 04.11.2013 21:51
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.11.2013, 22:00
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.332
Perusasetus

Heh, kunnon reissuauton ominaisuuden ovat kansainvälisiä.

Oliko se teidän porukka, jolta hajosi moottori mongoliassa? Tai jossain siellä suunnilla.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.11.2013, 22:03
Pata Pata ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.07.12
Sijainti: Rabbit Castle, Finland
Viestit: 138
Perusasetus

Ei meiltä hajonnut reissussa muuta kuin pakoputken kannake... =) joten sen puolesta oli hyvä reissu. Ei tuolla reissulla menty sinne saakka, pyörittiin Mustanmeren etelä puolella ja Kaukaasiassa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.11.2013, 22:08
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

eikai nuihin vaatimuksiin ja hintaluokkaan mahdu kestäviä kierrejousialustaisia, oikeasti 4 - vetoisia aihioita kuin Ameriikan tai Saksan suunnasta uitetuista, jos nyt yhtään oon perillä mieltymyksistäsi ? Turha kai ehdotella perusteellista moottori / ruosteremppaa heti alkajaisiks "ihan vaan varmuuden vuoks" ...

Eli, kumpi vaan, kunhan nokalla hyrskyttää Saksalainen Diesel
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.11.2013, 21:31
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti


Kaikkien expedition autojen äiti ja isä on kuulkaas tässä.

- Ilmastointi löytyy keulasta, kun avaa luukun nokasta. Sisään tulee joko kylmää tai kuumaa ilmaa, riippuu säästä.
- Edessä ja takana on toistakymmentä lehteä pakassa, kyllä kantaa kuormaa.
- Vakiorenkailla menee kohtalaisesti, kapea 33" sopii alle myös. Vähän leikellen mikä vaan.
- Nopeutta ei rajoita kuin pari muuttujaa, ja kuoleman pelko.
- Tilaa riittää vaikka koko Kirgiisi-kylän mummoille.
- Paras mahdollinen huollettavuus tuolla reitillä.

Ja jos pöntöllä teet tuommoisen reissun, niin tarjoan kyllä kaljan.
Tää oli kyllä hyvin kiteytetty
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ford Expedition/Ranger RankeriLeke Tekniikka & Jutustelu 3 03.10.2013 21:58
Expedition reissuja ympäri mailman KooPee Linkit 1 06.01.2011 17:00
Land Rover Global Expedition Video Nalle Linkit 1 10.09.2007 18:01
Expedition -asuntoauto offroadjouni Chit-Chat 1 20.09.2006 17:41
"expedition" varusteltuja pelejä. Linkit 0 16.02.2006 21:52


Sivu luotu: 15:38 (GMT +2).