![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiitos kiitos tuollainen vanha lotjahan tuo on ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tila suoraan joku 4-5" pidemmät... Niitäki oli muistaakseni englannissa suht edukkaasti.. V....tumaista hommaa alkaa puottamaan niitä putkia, nekun menee sitä myötä uusiks ku littimen aukasee, eivä lähe ehjänä..
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään oli ohjelmassa tupla-akkujen duunaamista ja vähän muuta perushuoltoa. Öljytkin tuli vaihdettua oli aikalailla valmista tavaraa.....Ei varmaan ole vaihdettu ihan juuri. No tuoreet kurat sisään ja taas mennään. Kuvat taas tuolla luurissa joten kestää kun ne taas muistaa tänne päkertää.
Tuli laitettua maskiin vähän suojaverkkoa ja reunalistaa leikattuhihin reunoihin ettei kädet aukea kun avaa konepeltiä tai vinssiä ropaa. Mutta suhteellisen valmis nyt jo. Pieni parannus vielä pitää tehdä mutta sen kerkeää. Ja lainasakkelit että saa katu-uskottavuutta ![]() Akkutelineet tuli ehkä liiankin jymäkät mutta eipä ainakaan akut karkaa... Sitten tuli kateltua tuota amerikan hapatusta vähän lähemmin että saa sovellettua vähän tukkoisempaa/lämpimämpää ilmanputsaria talven pakkasiin. Vähän pitäs vielä suojaputkea ostella ja laitella noita johtoja pikkusen siistimmin ettei olis ihan niin kamala toi voimalan kotipesä. Tupla-akuille tuli tosiaankin laiteltua tollanen separaattori jonka pitäs tehdä kaikkea hienoa mutta ainakin se nyt lataa molempia akkuja eikä pudonnut kun 0.5volttia latausjännite. Onneksi oli valmiiksi vaihdettu jo 14.6v jännitteensäädin niin ei vaikutusta kuun asentoon. Akut pitää vielä päivittää samanlaisiin vaikka nytkin ovat testerin mukaan lähes identtiset virranannoltaa ja kunnoltaan. Onneksi niitä voi ostaa töistä ![]() Lisää seuraa kun taas pääsee viikonloppua viettämään. Pitäs ruveta suunnittelemaan vähän noita työvaloja sinne ja tänne......
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 17.11.2013 23:47 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tällekkin saatu jotain aikaan ainakin tuhoja
![]() Paketti tuntuu muuten toimivan ihan hyvin jos ei lasketa noita osien rikkoutumisiä. On aika hulahula tyttö tollanen range kun takaa on taka-akselissä pituussuunnassa väljää about 3 senttiä yhteensä ![]() Vinssi tuli koeponnistettua ja todettua että on se vähän verkkaisa mutta tuntuu jaksavan se mitä tarvitsee joten hintansa melkein jo haukkunut ![]() Tallilla kävin irtomurikoita putsailemassa kun olisi vähän jos jonkinlaisia visioita ylimääräisen ajan kuluttamiseksi ![]() Murikka asiaan muutama kuvanen löytyi...Bubissa on tehty oikeasti tuotekehitysta =) Murikka yks; Murikka kaksi; Spot the differense ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 15.12.2013 11:06 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jahas tuli sitten sunnuntai vietettyä murikoita purkaen ja todettua että toinen varaosamurikka on mallia kulahtanut. Ristitapin reikä tunnetusti soikea ja vielä pikkupyörissäkin perkule vähän sanomista.
Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa ![]() Nippeleinä: Vähän kulumaa: Toinen vielä pahemmassa hapessa: No toinen murikka on korjattu joten siitä saadaan toinen pitää toivoa että toinen autossa olevista murikoista olisi parempi kun tuo minkä purin......
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tulipahan turattua taas tänäänkin...Suunnitelma oli että taka-alatukivarret vaihtuu lähes ajatuksen nopeudella. No ei se mennyt kun strömssössä vaan sai ihan tosissaan näyttää snurraa ja kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä. Kun yhdistetään englantilaiset puslat ja saksalaiset tukivarret saadaan selkeesdti tumillejä
![]() Tukivarressa puslan helalle oleva varsiosa oli vajaa 21mm halkaisijaltaan ja puslasarjassa joka oli tarkoitettu juurikin tuohon paksumpaan tukivarteen oli holkin sisäreikä pikkusen nahkea 20mm. Joten ei sovi ei mäne ellei lekalla hakkaa ja ei saa enää ikinä irti. No snurraa ja jarrusylinteri hoonaria käyttäen sopiva käyttövälys saatiin aikaiseksi ja puslat istuivat nätisti sinne tukivarteen. Loppuhan oli suoraan elokuvista plug and play... Tuli todettua että noi rangen tukivarret on helppo vaihtaa auto pyörillään kun vähän ajattelee mitä tekee ![]() Vanhat puslat oli molemmilla puolilla aivan holomoro joten ei ollut ihme että oli kun hulatytön lanteet takapää kun ajoit monttuun ![]() Laitellaan muutama kuva kun ne on kivoja... Jatkellaan puslaremonttia kunhan saa taas inspiraation joulupyhinä...
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tällekin saatu jotain taas turattua...Pitihän se dragster mallin rundari laitella että tietää mitä kasikone kiertää
![]() Sitten tuli laitettua vähän keppisuojaa jäähdyttimelle ja ropelille ja vähän se suojaa tuota simpukan varttakin kevyessa offaamisessa. Tästä se alkoi: Sitten lisää heftiä: Ja vielä vähän lisää kaikkee: Pitihän sitä sitten vähän maalatakkin ettei heti ruostu: Vähän sitten päälle turkkilevyä: Tuossa EVO1 : Juu ei ole mikään atomipomminkestävä viritys mutta kyllä se pajunvarret ja pikku oksat.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uutta rengasdirektiiviä pukkaa päälle | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 03.03.2014 19:56 |
Ostettu Range Roveriin vm:1977 sopiva pyyhkijän varsi | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 27.07.2013 22:47 |
UUTTA KILPURIA PUKKAA | VooDoo Jeep | Maasturiprojektit | 27 | 12.06.2012 20:08 |
Vitara rojektia pukkaa | La tuskaa | Maasturiprojektit | 38 | 03.02.2012 08:56 |
Uutta off road peli pukkaa :) | Castrol | Linkit | 12 | 16.06.2010 13:48 |