![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eipä tuo ainakaan syylliseltä vaikuttanut kun vastusarvo muuttuu läpän asennon mukaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Muuttuiko se tasaisesti? Omassa ainakin oli silleen kulunut, että alkuvaiheessa tuli iso hyppäys ja lopussa vastusarvo muuttui vain vähän. Tuo sitten aiheutti sammuilua ja huonoa käyntiä välillä, mutta ei kyllä vaihteisto-ongelmia. Korjaantui vaihtamalla.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja taas sähköt hävöksissä!
Nyt tosin ei tule virtaskaa virtalukolle asti, itseasiassa ei myöskään sulakerasialle acc-sulakkeelle ja mikähä se toinen olikaan? Tare muistaa? Vika tullut hiipimällä itsekseen koska ajamalla parkkiin jätetty driftin jälkeen. katseltiin siinä ainakin ne piuhasulakkeet että olisvat ehjiä, noin niiko piippaamalla ainakin ovat. Voiko se starter relay hajota jotenkin, ettei anna mehua läpi? Ja mitkä asiat yleensä nyt tossa renixkoneisessa aiheuttaa tätä oiretta. Johtosarjan läpivienti hyttiin on huomena työnalla, näytti olevan sen verran mutaa ja märkää päällä että voinee toki aiheuttaa jo sinällään ikävää ongelmaa. Eli lyhyesti, virta-avaimen kääntö ei tee mitään, edes valot ei himmene joten mitään ei tapahdu, radio, pyyhkijät, sähkölasit yms ei toimi.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Piippivirtaa tulee varmaan yhdenkin karvan läpi, muttei enempää?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Katoitteko sen itse ison liittimen tulipellissä konehuoneen puolella? Ei ole ollenkaan harvinaista että siinä on kontaktihäikkää.. irrotus ja kunnon putsaus/ rasvakäsittely sopivalla mönjällä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja mitenkäs tämä irroitus tapahtuu? Yhen ruuvin löysin kabiinin puolelta eikä sen irrotus vaikuttanu ku et vähän alko liikkuun. mulla muutaman kerran autto ku johtonippua heilutteli ni sai virrat päälle. Eipä lähe enää...
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Konehuoneen puolella liittimessa keskellä pultti (1/4" hylsyllä avasin) ja liitin irtoo konehuoneeseen päin.
on sitte ahdas irroittaa! Päävirta oli hapettunut poikki tossa Mikan Rolling jeepissä ja sen liittimen tyngän kaivaminen ehjänä liittimestä ja korjaaminen meinasi olla haasteellista. Nyt taas lähtee avaimesta käyntiin ![]() Viimeksi muokannut tare : 08.11.2013 07:44 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |