![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
..ja kyllä 1-2 asennolla pitää vaihtaa isommalle, mutta kakkonen vaihtuu päälle vasta liki punarajalla ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Öljyt ok. Siis vaihtaa kakkoselle myös 1-2 ,ei siitä isommalle. TPS? Eli automaatin tekniikka jollain lailla hallussa, sähköt sekottaa
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
TPS = throttle position sensor. Suomeksi kaasuläpän asentotunnistin, ja löytyy yllätys yllätys kaasuläpän yhteydestä moottoritilassa. Vaikuttaa varsin vahvasti laatikon toimintaan.
Katohan täältä vielä lisää mahdollisia vikoja, sieltä löytyy jokseenkin kaikki oleellinen (muutaman megan PDF, kandee tallentaa koneelle): AW4 service manual
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tuo ainakaan syylliseltä vaikuttanut kun vastusarvo muuttuu läpän asennon mukaan.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Muuttuiko se tasaisesti? Omassa ainakin oli silleen kulunut, että alkuvaiheessa tuli iso hyppäys ja lopussa vastusarvo muuttui vain vähän. Tuo sitten aiheutti sammuilua ja huonoa käyntiä välillä, mutta ei kyllä vaihteisto-ongelmia. Korjaantui vaihtamalla.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja taas sähköt hävöksissä!
Nyt tosin ei tule virtaskaa virtalukolle asti, itseasiassa ei myöskään sulakerasialle acc-sulakkeelle ja mikähä se toinen olikaan? Tare muistaa? Vika tullut hiipimällä itsekseen koska ajamalla parkkiin jätetty driftin jälkeen. katseltiin siinä ainakin ne piuhasulakkeet että olisvat ehjiä, noin niiko piippaamalla ainakin ovat. Voiko se starter relay hajota jotenkin, ettei anna mehua läpi? Ja mitkä asiat yleensä nyt tossa renixkoneisessa aiheuttaa tätä oiretta. Johtosarjan läpivienti hyttiin on huomena työnalla, näytti olevan sen verran mutaa ja märkää päällä että voinee toki aiheuttaa jo sinällään ikävää ongelmaa. Eli lyhyesti, virta-avaimen kääntö ei tee mitään, edes valot ei himmene joten mitään ei tapahdu, radio, pyyhkijät, sähkölasit yms ei toimi.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Piippivirtaa tulee varmaan yhdenkin karvan läpi, muttei enempää?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |