![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nyt viisaiden neuvoja taas kaivataan, ostin tälläisen simpukan kääntövarren, ja Tamgears myy myös samalla sisämitalla olevaan n.30mm , vaan ei sopinut, oli varmaan joku sanoisinko 2-3mm boorireiän läpimitassa ahtautta, eli akseli oli paljon paksumpi kuin reikä kääntövarressa. Onko näitä simpukan booriakseleita sitten vuosimallista riippuen erinlaisia? Olisko jollain tarvetta kääntövarrelle, lähtee poistohintaan.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Auto on vm. 90 ja vieläpä ei TDIC vaan pelkkä TD, kun yritin etsiä niin en edes löytänyt muilla mitoilla myynnissä kuin tuolla minkä ostin eli "Sisäläpimitta: 29,5 mm" ja tämä osa ei mennyt ollenkaan edes kierteen kohdalta simpukan varteen, kun pistin vanhan ja uuden reiät päällekkäin niin joku 0,5-1mm tais olla säteeltä isompi tämä kiinniolleen reikä.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vaikuttaisi ohjaussimpukka olevan V-sarjan Pajerosta. Itse hommasin varren Motonetista ja oli vielä nipan kanssa, että saa välillä myös lisätä vaseliinia. Onko autoon vaihdettu simpukka kun L-sarjassa simpukka on ohuemmalla booriakselilla.
Viimeksi muokannut panda : 27.10.2013 19:41 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minkä kokoinen on V-sarjan simpukan varsi on, täytyy mittailla tuo boorin alkupää jos siitä selviäis mistä toi simpukka on revitty.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eikös kierrejousitetussa ja lehtijousitetussa oo eri simpukat?
Edit. Ja näköjään onkin, eli sulla on todennäkösesti Gen1 korisen kierrejousilla varustetun mitsun simpukka. Motonetissä on ainakin kahta vaihtoehtoa saatavilla. Oikea on tuo L149 korisen varsi. Löytyy nimellä "kääntövarsi"
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuo mittariston sähköongelma taitaakin olla laturissa. Lataa 15.9V, kun on kierroksia. Akuthan tuolla jo kiehahtaa. Jos laturin kytkee irti, niin mittariston sulake ei kärähdä. Pitää vissiin sitten jännitteensäädintä alkaa vaihdella. Tosin ois toinen laturikin hyllyssä, et pitää varmaan se ensin testata paljonko antaa voltteja sillä.
Kylmäkäynnistyksen yskimisongelma taisi ratketa eilen. Kaasuvivun juuresta tihkui siis dieseliä ja kylmänä kone kävi todella epätasaisesti. Lämpimänä ihan ok. Eilen illalla aukaisin kannen pumpusta ja vaihdoin o-renkaan kaasuvivusta. Nyt ei ainaakn tihkuta enää ja aamulla yskäisi vain pari kertaa. Voihan siellä vielä olla vähän vielä ilmoja seassa pumpun aukaisun takia. Kannen kumitiivistekkin taisi säilyä ehjänä kun ei vuotoja näy. Vielä. Ei tuohon pumppuremppaan mennyt kun pari tuntia :P On vähän ahtaat paikat aukoa jos ei ota pumppua irti.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |