Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 26.10.2013, 17:47
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Käyttiksessa tuo 1.8T niin on hlöauton kopasta kokemusta.

Alavääntöähän (alle 2000rpm) siinä ei liikoja ole mutta sen jälkeen alkaa hyrrä pyörimään niin on sangen mukava kone ajella.
Huipputehot tietysti yläkierroksilla niin rajoitin tulee varmasti tutuksi.

About 700 kg puukuormaa tulee sillä taajaan kiskottua niin ei se siinäkään käytössä voiman puutetta huutele.
Elikkäs alkas kärryn kanssa olla painot likelle Paheroa.

Maastoryömityksessä vakiovälityksillä tulee varmasti väännön puute vastaan.

Isot pojat puhuu, että lastun kanssa kiskoo vielä paremmin alhalta ja saa sen luokkaa 180 hp...

EDIT: jos pitäs hlöautona pitää niin kyllä kallistuisin bensakoneen puoleen. Sitten kun alkaa kiinnostamaan lisähummat niin tuo pata pitäisi olla hyvä viriviri aihio...
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Gen1 pajeroon 15" vanteet Count O/M/V Renkaat ja vanteet 0 08.09.2012 14:09
Pajeroon uusi ratti? Gen1/pätkä Kris Tekniikka & Jutustelu 0 24.09.2011 21:12
Ostetaan Gen1 Pajeroon... jyrden O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.06.2011 20:01
Ostetaan gen1 2,5 td pajeroon pakosarja lape O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.09.2010 17:05
O: Turvavyöt GEN1 Pajeroon -P- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.11.2006 08:35


Sivu luotu: 16:23 (GMT +2).