Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.10.2013, 17:13
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.336
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
No ainaki nissan 3.3 ja 2.8 toyota hj61 pajero 2.5 chevy 6.5 noi ainakin on erimittaisilla suutin putkilla.


Kuvassa on pajeron kone puhtoisena pesun jäljiltä. Minun silmään tuossa on saman mittaiset putket joka pytyllä? Noita toisia koneita en ole niin pidellyt.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Kyl kai noi erimittaiset putket on otettu huomioon pumpun suunnittelussa.
Ei se mene noinpäin. Pumpun valmistaja (bosch, cav, jne) toimittaa pumpun, ja moottorivalmistaja ripustaa sen koneeseen kiinni ja suunnittelee itse siihen ruiskutusputket. Millä sen voisi ottaa huomioon, tehdä jokaiseen moottoriversioon oma pumpun nokka-akseli? Kuulostaa hankalalta, ja kalliilta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty ilmastoinnin kompura GM 6.5td ja suutinputket tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 05.12.2011 08:05
Ostettu G mesen jouset motörhead O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.08.2011 22:35
Ostetaan LJ 70 -86 Kuskin penkki ja suutinputket markkuh O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.12.2009 23:08
O: G-mesen välikardaani O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 06.01.2008 11:54
O: G-mesen etutukivarret Killer-Wo O/M/V Muut 0 01.04.2005 12:03


Sivu luotu: 23:59 (GMT +2).