![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
Voi ajella napalukot kiinni, ja takavedolla.
Siis ainakin noilla minun tojotilla, jotka uusimmillaan 1990.
Mutta; jos ajelet jatkuvasti naplukot kiinni, niin kun silloin pyörii kaikki voimansiirron osat, niin kulutusta tulee hiukkasen lisää, ja kaikki etuperän osat kuluu... -> itse ajaisin normaalisti napalukot auki takavedolla, ja jos/kun alkaa keli/reitti näyttämään siltä, että nelivetoa tarvitaan, niin sitten napalukot kiinni... p.s jos ajelet napalukot kiinni, ja neliveto päällä, niin kun sattuu suolattu/sula risteys, niin joku rengas lipsuu vajaa puoli kierrosta.... (siis monellakaan hilux- kuskilla ei tee mieli ottaa sutia märällä asfaltilla tahallaan....) |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sprinter neliveto? | AtteL | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 03.01.2013 23:03 |
| Ostetaan neliveto | ic hilux | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2011 11:49 |
| Neliveto camry | HojoAna | Chit-Chat | 10 | 19.11.2006 21:09 |
| Visco neliveto | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 05.08.2006 13:06 |
| O: Neliveto pick-up | Peltonen | O/M/V Muut | 0 | 22.07.2003 21:22 |