Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 22.09.2004, 00:19
N-Jay N-Jay ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 18.09.04
Sijainti: Hönölä, .
Viestit: 3
Perusasetus

ahtimen kunto syyniin = ahtopainemittari kiinni. Samaten kannattaa tutkia ahtimelta pumpulle menevän letkun kunto, jos se falskaa, niin pumppu ei lisää syöttöä paineen noustessa. Onhan jakopään merkit kohdallaan?

Ehjä IC Pajero ottaa mittariin lähes 160km/h, eli todellista nopeutta 140km/h, ehkä vähän ylikin. Kyllä se cooleritonkin silloin yli satasta pitäis kulkea....

PS. jos "rempattu" laatikko ei kestä kuin 25tkm, niin A) kannattaa katsoa peiliin B) kannattaa miettiä tuliko tehtyä hyvä korjaamovalinta (ei kannata käyttää noita "öljyttömiä" pajoja) ja C) kannattaa mennä vähän juttelemaan korjaamon setän kanssa että mites se loota oikein on rempattu...

www.mitsubishiclubfinland.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron U-pultit vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 18.01.2007 21:43
M: Pajeron laatikko, yms. KIM O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 30.08.2006 06:45
M: Pajeron takalehtijouset RHR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2006 12:37
Pajeron vetarimurskaa. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 7 12.06.2006 10:03
Pajeron 3l V6 Tekniikka & Jutustelu 10 20.06.2005 12:04


Sivu luotu: 19:53 (GMT +2).