![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
ahtimen kunto syyniin = ahtopainemittari kiinni. Samaten kannattaa tutkia ahtimelta pumpulle menevän letkun kunto, jos se falskaa, niin pumppu ei lisää syöttöä paineen noustessa. Onhan jakopään merkit kohdallaan?
Ehjä IC Pajero ottaa mittariin lähes 160km/h, eli todellista nopeutta 140km/h, ehkä vähän ylikin. Kyllä se cooleritonkin silloin yli satasta pitäis kulkea.... PS. jos "rempattu" laatikko ei kestä kuin 25tkm, niin A) kannattaa katsoa peiliin B) kannattaa miettiä tuliko tehtyä hyvä korjaamovalinta (ei kannata käyttää noita "öljyttömiä" pajoja) ja C) kannattaa mennä vähän juttelemaan korjaamon setän kanssa että mites se loota oikein on rempattu... www.mitsubishiclubfinland.com |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Pajeron U-pultit | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 18.01.2007 21:43 |
M: Pajeron laatikko, yms. | KIM | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 30.08.2006 06:45 |
M: Pajeron takalehtijouset | RHR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.07.2006 12:37 |
Pajeron vetarimurskaa. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.06.2006 10:03 |
Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 |