![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos en ihan päin honkia muista niin se on juurikin maadoittava se anturi. Omassa taisi johto tulla samassa paketissa nelivedon valon johtojen kanssa. Mutta ihan varma en nyt kyllä ole.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nelivedon valoista en välitä sen suuremmin, tiedän kyllä koska neliveto on päällä. joten koitan varmaan maadoittaa tuon pakkivalon, jos sillä syttyy niin sit piuhojen rakentamiseen.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Sama muistikuva olis -90 vm. L200:sta, kun joskus sähkökuvoa kattelin...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Moro hommasin viikkositten pajero 2.5td -92.mistä alkaisin vikaa etsimään kun keskilukko ei mene päälle jää vain vilkkumaan valokojetaulussa. Samoin takalukko vai pitääkö keskilukon ensin palaa kiinteästi ennen kuin takalukko kytkeytyy.Takalukon kompuran letku oli poikki korjasin letkun mutta kuinka kova paine tonne täytyisi saada kompura kyllä sammuu kun tukkii letkun pään?Yrittäny ehtiä viestejä netistä jotain sieltäkin on selvinnyt
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
leima tuli että napsahti
![]() tosin lupasin helmat tehdä uusiksi kuukauden sisään ![]() ja ympäristö haittana perän stefan vaihtaa ![]() samalla kysyin mielipidettä palkki helmoille niin harrastaja ystävällisenä puolituttu inssi tuumasi että eipä sen parempia ja tukevampia pysty tekemään ![]() kysyimpä myös että mitä tuumaa jos tuon enskerralla ilman kallistuksen vakaajia? virnisti ja tuumasi että "pitäisihän" ne siellä olla ![]()
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan) ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä ![]() projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä... www.nmb.fi kennel neulavuori(facebookissa) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nyt viisaiden neuvoja taas kaivataan, ostin tälläisen simpukan kääntövarren, ja Tamgears myy myös samalla sisämitalla olevaan n.30mm , vaan ei sopinut, oli varmaan joku sanoisinko 2-3mm boorireiän läpimitassa ahtautta, eli akseli oli paljon paksumpi kuin reikä kääntövarressa.
Onko näitä simpukan booriakseleita sitten vuosimallista riippuen erinlaisia? Olisko jollain tarvetta kääntövarrelle, lähtee poistohintaan.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |