![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Näkyykö kuvat nyt?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Joo näkyy.
Edit. Otan lainauksestani kuvat pois, ettei suotta näy kahteen kertaan.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 11.10.2013 17:35 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
En olisi uskonut näkeväni päivää jona omistan BEMARIN
![]() Korjaamon romukasoista löytyi hieman sammaloitunut ja vähän helkkarin pahasti ruostunut bemarin taka-akseli, joka oli ilmeisesti liian huono jokkisautoon tai mihinkään järkevään tarkoitukseen. Jarrut ovat suurin piirtein kiinni ruostumisen ja uudelleen irti syöpymisen puolivälissä, mutta perä, kardaani ja vetarit vaikuttavat melko hyviltä. Etu akseli tulee tästä ja ladan navoista, tuo pajeron pätkä menee taakse. Kuinkahan pahoja hylkimisreaktioita seuraa jos yritän hitsata bemarin ja ladan vetarin pätkiä yhteen? Pitää mitata perien välityssuhteet ja korjata ero sopivilla renkailla. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mistä mallista tuo pitäisi olla, mun silmään ei näytä bemarin perältä?
![]() Matti Alamäen itse tehdyssä neliveto rally-cross porschessa oli 320 bemun etumurikka. Silloin 80-luvulla...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
En tiedä, en tiedä edes miltä bemarin perän pitäisi näyttää.
Puhuivat bemarin ja jonkun muun auton perista eli tämä on varmaan se joku muu. Tunnistaako joku? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Voisko olla 500 sarjan pösöstä, 504 tai 505? Kuvat vanteista auttaisi aika paljon. Mites noi välitykset sopii paheron perää ajatellen? Meinasitko kääntää samaran motin pitkittäin vai mihin kardaanit tulee kiinni?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Otan sanat takaisin, on se bemarista...
Tuo on vaan niin erilainen, kuin mitä oli 02-bemareissa, ja uudemmissa.Kyseessä on siis E3 tai E9 mallien perä, vuosmallia 1968-1977. Autojen mallit siis 2500, 2800, 3.0 S, 3.0 Si, jne. E9 on coupe, mallimerkinnöissä C mukana. Välitykset 3.64, 3.45 tai 3.25. Veikkaan tuota tiheintä, suomessa kun on ollut enempi pienempiä malleja. Nekin maksoivat talon verran aikoinaan...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Niin pösöstähän ne puhu. Samassa kasassa pösön ja bemarin osia niin menin sekaisin.
Se ladan kone tulee pitkittäin. Välitys korjataan joko sierran laatikolla tai erikokoisilla renkailla. korjaus Eip. Pösön vanteet on neljällä pultilla, nämä on viidellä. Viimeksi muokannut Poukko : 11.10.2013 20:12 Perustelu: Kyllä minun pitäisi Peogeot ja BMW vielä pystyä erottamaan toisistaan. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Armeijan sänkyjä | Aku | O/M/V Muut | 2 | 13.05.2013 20:22 |
| Rauhanuskovaiset on olleet näemmä taas rauhan asialla. | VonLeka | Chit-Chat | 3 | 12.05.2010 15:54 |
| Katsastus liikenteestä poiston aikana | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.02.2010 20:44 |
| New Private Message at Offipalsta.COM - Suomen suurin maastoauto- ja offroad-foorumi | offroadjouni | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 0 | 06.02.2009 07:24 |
| Suomen armeijan polkupyöriä | pasikj | Chit-Chat | 7 | 13.03.2007 09:59 |