![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Olipas hyvä linkki, nostaa varmasti motivaatiota rakenteluun
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Täähän riippuu aika pitkälti siitä että mitä meinaat helmelläs tehä?
Liikenteeseen? Takapihalle? Mettään? Tavaran kuskausta? Vetoauto? Peloauto? Sit miettii kertaalleen vielä tarkasti. Jos tarkoitus nauttia helmestä pidempään niin helpolla tohon ehyen rungon vaihtaa. Mikä kikotin kyseessä? joku -88 ylöspäin silverado? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei tuo mahdottoman huonolta vielä näytä. Pohjaanlyöntikumien kohdilta nuo ensin repeävät. Tarkasta että iskarien korvat ja varapyörätelineen palkki on kunnolla rungossa kiinni ja sitten puhallukseen ja maalaukseen. Samalla kannattaa korjata mätäviat hytin takimmaisten kumityynyjen korvista, mikäli niitä ei ole korjattu jo. Ja myös tankki pois jotta näkee kannakkeiden kunnon ja saa tuoreet maalit niihinkin. Ja taas menee pick-up vuosia
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ota mitat rungosta ja tee sopivasta neliöputkesta tai U-profiilista uusi takarunko, pääsee helpommalla kun tilkkutäkin tekeminen
__________________
KEHRUU-RACING |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ääni tälle. Helppo rakentaa uus,ku entinen on vielä siinä kunnossa,että pystyy kattomaan mallia ja ottamaan mittoja.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ääni myös Punanenän ehdotukselle.Aikalai kivampi tehdä uusi kunnon kamasta kuin alkaa tuota illassa olevaa runkoa parsimaan kokoon.Kumminkin pitää miettiä tarkkaan käyttötarkoitus ja into projektiin ennenkuin tekee yhtään mitään.Keskeneräisiä kulkimia on tämä maa väärällään
![]() Edit:Jos maastoon on suunnitelmissa vähänkään enemmän kurvata niin suosittelen lämpimästi tuon tankin heivaamista mäkeen ja korvaamaan esim lavalle sijoitetulla versiolla.Monet murheet jää kokematta tällä toimenpiteella
__________________
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 11.10.2013 18:31 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Minä en alkuperäistä letukan runkoa hevillä alkaisi korvaamaan ainakaan noin pitkää pätkää. Alkuperäinen on melkoista jousiterästä verrattuna tavalliseen rautaan. Rungon kestävyys perustuu pitkälti sen joustavuuteen, katsokaas seuraavan kerran kun näette pikkarin tienvarteen pysäköitynä ja yksi pyörä kanttarin päällä. Liian tukevalla takarungolla saattaa hytin alle tulla liikaa rasitusta ja katketa sieltä. Ensin puhallukseen ja katso tilanne sitten. Paljon pahemmassa kunnossa olevia runkoja on paljon liikenteessä ja silti ne kestää kovaa käyttöä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kardaanin korjaus | ToyotaHj60 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 07.08.2018 13:52 |
| 235/ 75x15 vai 31/10.5x15 vai joku muu | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2010 12:27 |
| Lasikuitukanootin korjaus | riude | Chit-Chat | 3 | 03.05.2009 22:42 |
| Muna vai Kana (Eli tela vai pyörä) | Chit-Chat | 1 | 01.08.2007 08:48 | |
| SOA vai uutta jousta? | Homer | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.03.2005 09:59 |