Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 02.10.2013, 22:04
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

No eikös se sitten ole sama laittaa se 4-runnerin päälaatikko, niin ei tartte useampaa laatikkoa etsiä? Ykkösen välitys on vähän harvempi, mutta muuten ei taida olla sisuksissa eroa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään LJ vaihteiston panssari, uusi maasTOIJOTA O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.10.2010 21:10
Myydään LJ: vetokoukku, vaihteiston kannatinpalkki, kuraläpät Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.11.2009 08:35
jimnyn akseleiden kesto Jande Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2009 18:57
Ostettu LJ:n Vaihteiston sivuakseli Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.01.2009 18:13
Porttalien kesto?? Tekniikka & Jutustelu 8 06.09.2005 09:06


Sivu luotu: 20:28 (GMT +2).