![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Taas tulee visaisia kysymyksiä, onko kaikissa 2.5 diesel Gen1 Pajeroissa sama jakolaatikko, päälaatikkohan vaihtuu pariin otteeseen, mutta miten jakolaatikko. Olen kuullut että jakari olis sama ja sopii ristiin täysin eri päälaatikoiden perään. Miten on totuus? Toinen kysymys, mikä on imusarjassa olevan ylipaineventtiilin kierre ja koko, pitäis hankkia tulppa mutten kerkiä sitä irroittelemaan mittaamista varten.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland Viimeksi muokannut Jax_KiBez : 30.09.2013 17:27 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
normaali kierteet on siinä itellä kävi tuumanen tulppa ttavan kierteel. Mut ei muuttunut mikään saman lailla 0.6 ahtaa tulpalla kun silllä alkuperäisellä.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
juu ei se ahtoja nostakkaan kun sen tulppaa jos niitä ei kerran oo muuten nostettu. Sen takiahan tuo tulpataan kun ahtoja nostetaan niin tuo päästää ne pihalle. Olikohan 0.9 missä tuo aukeaa?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
saiko Niit ahtoja nostettua miten? Tanko on kirattu turbosta. syöttöjä nostettu.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tai muutama lisäjousi kylkeen,ainakin itsellä näin tehtiin aluksi. Tokihan paras on oikea ahtopaineen säätöön tarkoitettu kuulajousiventtiili,eipähän pääse kello hiipimään auki
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 01.10.2013 22:34 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
kokeilin niin ei jaksanut sillen kun 04 ahtaa
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#10
|
||||
|
||||
![]()
taka kardaani pitäis ottaa alas ja vaihtaa molempiin päihin stefat
kardaanin neljä pulttia laipasta lähti oikein nätisti irti juu mutta laipassa oleva iso mutteri ei halua irrota ![]() miten olette irroittanut ? mutteri ja jenka on kyllä ihan siistit eikä näyttäisi olevan ruosteessa akku pulttipyssyllä sitä paukuttelin ja jatkovarrella alkoi vaan mietityttämään ettei hajois mitään
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan) ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä ![]() projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä... www.nmb.fi kennel neulavuori(facebookissa) |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ei se rikki mee se vaan on piukassa.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Olikos jollain ollut pajeron mittaritaulun sähköjen kanssa ongelmia? Itellä putoo tärinässä pois kun palaa sulake. Onko jotain yleistä paikkaa ongelmalle?
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Löytyykö pajero -89 räjäytyskuvia jostain varaosanumeroineen?
__________________
Voihan sitä postimerkkejäkin keräillä!! |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Voin katsoa kotiin päästyäni mitä manuskoja löytyy.
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.essi24.ru/catalog/auto/mitsubishi.html http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat?
__________________
Harbor Cruisers |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
https://drive.google.com/open?id=0B5...GtCXzA5TnNHWTQ Tuolta löytyy manuaaleja joita tuli aikoinaan metästeltyä. |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Ei liity sun ongelmaan, mutta mulla on semmonen ongelma mittariston kanssa että kierroslukumittari välillä hyppii pelistä, yleensä käynnistäessä ei toimi, kun mittaristoa heiluttelee niin saatta rävähtää toimimaan, johdot ja liittimet katsottu. Jostain luin että kylmäjuotokset mittaristossa voivat pettää ajanmyötä ja siksi alkaa pelleilemään.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
#20
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#21
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Missä pajerossa on keskuslukituksen sulake vai mistä lähteä hakemaan vikaa ku ei toimi? 2.5 td vm. 88.
|
#23
|
||||
|
||||
![]()
lähinnä mietin että pitäisikö laipasta pitää vastaan vääntäessä pitkällä varrella?
että ei hakatessa iskua rattaille menisi niin paljoa jossain näin kuvan että oli laipan reikiin kiinnitetty pidempi rauta silloin tulisi muutenkin terävyyttä iskuun montulla tai nosturilla olis aika paljon mukavammat asennut kuin maassa makaamalla :P
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan) ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä ![]() projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä... www.nmb.fi kennel neulavuori(facebookissa) |
#24
|
||||
|
||||
![]()
mitenkäs nämä pajeron bensa v6 koneet
öljysuodatin katalookia selatessa osui silmään 3.8L kone? puhetta olen kuullut että joissakin etuveto jenkeissä esim saratogassa olis mitsun konetta? isän "käyttis" 3L saratogasta yritin katsella mutta eipä sitä purkamatta näe mitään :P pihassa olis kyllä voyager 3.3L ja pari bonnevilleä 3.8L lähinnä miettinyt että nykyisessä hydrauli kilkattelee kylmänä pienillä kierroksilla niin jossain vaiheessa pitäis jotain tehdä asialle
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan) ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä ![]() projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä... www.nmb.fi kennel neulavuori(facebookissa) |
#25
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tommosesta sigmasta käy kuulemma kone pienin muutoksin pajeen. Mutta osat saa vaihdeltua ristiin vanhasta koneesta. Ainakin suodattimen jalkaa ja jotain pientä.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |