![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#29
|
|||
|
|||
![]() Ei yhtään......
Mutta eikö nuo "risteilijät" ole aikalailla tehty veteen, ja nimenomaan kestämään sen paine/voima? Taannoin yksi telakkahitsari kertoi, että ei- jäissä kulkevissa pintapellit on aika ohuita....
Siis tuon "jollan" pelastamiseksi/kelluttamiseksi lienee tärkeintä, että kellunta-asennon, ja siihen siirtymiseen, on pinta pellit ehyet? Siis kummalla puolella ne "kuorma/kellutus" kontit on? siis oliko ne kallion viillot samalla puolen? Siis homma on materia-/hydrodynaamista(?) laskentaa, ja lähtötietoa on muutama 1000 tuntia... siis yrittää nostaa(pelastaa) semmoinen metallipala, kuin makkaraperunat alumiinifoliossa, taikka ainakin sinne päin.... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jolla+evinrude 2hp | kristian | O/M/V Muut | 12 | 04.10.2008 20:25 |
Mies jolla silmät päällekkäin? | Chit-Chat | 0 | 21.08.2007 00:56 | |
Huom joku jolla LJ kytk kaavio | pee | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.01.2007 09:48 |
Oliskohan jolla kulla | Hippo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.07.2005 21:21 |
Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |