![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Roverin 3.5sesta flapper ruiskusta 210hv/311Nm mitattuja tehoja. Moottoria jatkojalostettu ja toivonmukaan tehot lisääntynyt. Kone on meidän hypridissä RRC/SERIES. Uusi isompi roverin kone tulollaan joka viedään ehkä penkkiin. (Tavote +300hv/450Nm riippuen mitkä kannet ja nokan sinne nytten laitan.?) Oishan tossa toi 5.2 roverin kone 400hv/550Nm ![]()
Viimeksi muokannut kokkolanpoika : 15.09.2013 13:52 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Haluis tietää Oldsin tehot konerempan jälkeen.
Kukahan täällä PKS tekee noita dynomittauksia?
-Paljonko maksaa? -Kannattaako vanhaa Oldsia kiusata moisessa testissä? -Ei taida olla hellä käsittely tuommoinen testi.... ![]()
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ST motors Juvanmalmilla tekee mittauksia, soita sinne ja kysy.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
jos se kestää täyskaasulla kiihdyttämisen, niin miksei se kestäs dynottamista
![]() ![]() ![]() pelkkä lappujen otto eli pari vetoo dynossa maksaa alle satasen tai sit teil pks on joku ihme hintapolitiikka..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo kyllä siinä on aina se tietty jännäkakka housussa kun lähdetään dynottaa. Ja nimenomaan sen takia, että ei tiedä mitä kaikkea voi tapahtua. Toi munkin vehjes kun kiertää reippaasti punarajan yli. Ilmaveiviä odotellessa
![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Dodiin vihdoinkin saatiin vietyä patrolli rullille ja tässä oisi hiukan kertomusta tapahtumien kulusta. Eli aamulla lähin hakemaan autoa appiukon pihasta. No akunhan se oli purkanut, mutta hiukan virtaa ja päästiin lähtemään. Siinä kuunnellessani suomipoppia yhtä-äkkiä oli koko Sörnäisten rantatia täynnä poliiseja. Ohjasivat liikennettä joka kaistalla ja ihmettelin mikä meno oikein oli. Pian selvisi kun minut käskettiin ajaa yhden maijan luokse parkkiin, että ottavat kaikki verovelkaiset ja katsastamattomat kiinni tehovalvonnassa. Eipä siinä kun esitti siirtokilpipaperit ja vakuutukset. Olin melkein ainut suomea ilman korostusta puhuva poliisin asiakas sillä hetkellä. Poliisi tuumasi, kaikki ok ja että komee härpäke ja turvallista matkaa
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Ei lähellekkään huonosti, olisi ollut mukava nähdä tuo aikaisempi vetoLainaus:
Tuo käppyrä, mikä liitteenä, nayttää hyvältä, meno piristyy koko ajan tasaisesti siihen 3800 asti, ja kun kerran kiertää huomattavasti enemmän, ja pito katoaa?, niin siellä voisi olla aikapaljon enemmän tehoa, kun vääntöhuippu ja max tehot samoilla kierroksilla. (tuossa lapussa) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maastureiden ominaisuuksia | Ukunsa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 02.10.2012 21:43 |
Ns. Maastureiden korirakenne | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2009 06:27 |
M: maastureiden osia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 16.08.2006 12:47 | |
M: Maastureiden osia | O/M/V Muut | 23 | 13.12.2004 14:45 | |
Vanhojen maastureiden safariluotettavuus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.06.2004 08:04 |