Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.09.2013, 13:49
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Roverin 3.5sesta flapper ruiskusta 210hv/311Nm mitattuja tehoja. Moottoria jatkojalostettu ja toivonmukaan tehot lisääntynyt. Kone on meidän hypridissä RRC/SERIES. Uusi isompi roverin kone tulollaan joka viedään ehkä penkkiin. (Tavote +300hv/450Nm riippuen mitkä kannet ja nokan sinne nytten laitan.?)

Oishan tossa toi 5.2 roverin kone 400hv/550Nm +500Nm koko kierrosalueen..


Viimeksi muokannut kokkolanpoika : 15.09.2013 13:52
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.09.2013, 22:11
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.377
Question

Haluis tietää Oldsin tehot konerempan jälkeen.


Kukahan täällä PKS tekee noita dynomittauksia?
-Paljonko maksaa?
-Kannattaako vanhaa Oldsia kiusata moisessa testissä?
-Ei taida olla hellä käsittely tuommoinen testi....
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.09.2013, 22:27
ONROAD:n Avatar
ONROAD ONROAD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 231
Perusasetus

ST motors Juvanmalmilla tekee mittauksia, soita sinne ja kysy.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.09.2013, 22:56
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

jos se kestää täyskaasulla kiihdyttämisen, niin miksei se kestäs dynottamista tuolla periaatteella mie uskalsin patrollinki ajaa rullille, vaikkei koneen historiasta jne ole mitään tietoo eipä sillä tuli sitä pikkusen kateltua kierroksia ja ahtoja kun sillä ajeli, ko ei kone kierrä kun neljä tonnia, niin lie kestää sit luukuttaa vaijeri oikosenaan siihen mitä kiertää kun ei viellä edes punasella kiekkakellossa

pelkkä lappujen otto eli pari vetoo dynossa maksaa alle satasen tai sit teil pks on joku ihme hintapolitiikka..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2013, 07:52
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Joo kyllä siinä on aina se tietty jännäkakka housussa kun lähdetään dynottaa. Ja nimenomaan sen takia, että ei tiedä mitä kaikkea voi tapahtua. Toi munkin vehjes kun kiertää reippaasti punarajan yli. Ilmaveiviä odotellessa Mutta mielummin sitä dynolla polettaa lutun tiskiin, kuin liikenteessä. Noin koneen rasitusta ajatellen. Eli rullille vaan!
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.03.2015, 21:51
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Dodiin vihdoinkin saatiin vietyä patrolli rullille ja tässä oisi hiukan kertomusta tapahtumien kulusta. Eli aamulla lähin hakemaan autoa appiukon pihasta. No akunhan se oli purkanut, mutta hiukan virtaa ja päästiin lähtemään. Siinä kuunnellessani suomipoppia yhtä-äkkiä oli koko Sörnäisten rantatia täynnä poliiseja. Ohjasivat liikennettä joka kaistalla ja ihmettelin mikä meno oikein oli. Pian selvisi kun minut käskettiin ajaa yhden maijan luokse parkkiin, että ottavat kaikki verovelkaiset ja katsastamattomat kiinni tehovalvonnassa. Eipä siinä kun esitti siirtokilpipaperit ja vakuutukset. Olin melkein ainut suomea ilman korostusta puhuva poliisin asiakas sillä hetkellä. Poliisi tuumasi, kaikki ok ja että komee härpäke ja turvallista matkaa Siitä sitten koululle dynotusta varten ja nakattiin kottero rullille. Ekan veto ja hallissa hais palanu kumi, kun alko nakit palaa rullille. Naureskeltiin siinä, että pitääpä vetästä koukusta veto kohti lattiaa, kun muuten menee koko homma ihan kumin poltoksi. Seuraavan vedon jälkeen soi maikalla puhelin ja siellä oli hämen oma vaimonsa, joka on opettajana meidän koulussa ja jolla oli ollut tunti autolabran yläkerrassa. Oli kuulemma hiukan kitkerä haju heidän luokassaan ja pitänyt jättää tunti kesken. Kyseli kovin mitä hlvt me siellä oikein duunataan Todettiin siinä sitten, josko laitettas haitariputken pätkä suoraan pakoputken päästä imurille, niin että kaikki pakokaasu menee imurille. Saatiin putki kiinni nippareilla ja eikun laulattamaan. Tällä kertaa oli sitkosaineet renkaisiin jo levitetty. Sama virsi taas. Toinen veto heti perään ja toivottiin jos nyt pitäs kun alkaa nakit olla aika pehmeät. Eihän se onnistunut ja letku joka oli ollut kiinni pakoputkessa oli hävinny Äkkiä pakokaasuimuri kiinni ja ihmettelemään, mistäs se letku nyt löytys. Kuitenkin sen 20 metriä on noita pakokaasuimurin putkia tuolla hallissa. Siitä sitten vaan tikkaille ja aina huoltoluukuista tutkimaan missä se haitariletku oli menossa. Lopulta löytyi yhen sulkuläpän välistä kun aikamme purettiin. Uusi yritys ja letku lemmarilla pakoputkeen kiinni ja hihna letkun ympärille, että ei toistamiseen mene imuriin. Pari kertaa kokeiltiin vielä kirimällä autoa tonttiin ja lisäämällä pitoainetta renkaisiin, mutta kun alko renkaat pitää niin kytkin anto periksi lopussaan. Eli huiput jäi ottamatta. Sitten alettiin miettiä katsastus tehoja. Eka väännettii syöttöruuvia niin pienelle, että ei auto pysyny enää omin voimin käynnissä ja alettiin kokeilemaan uudestaan. No ei vieläkään minkäänlaisia tuloksia, vaan renkaat palo rullille joka kerta. Maikalla alko olla siinä sitten hiukan kiire. Totesi, että otetaan 5 vaihteella noi tulokset ja sillä siisti. Eka veto 5 silmässä ja saatiin dyno jo kartalle, 180hp 4000rpm. Siitä sitten vaan syöttöjä pienemmälle ja uutta vetoa. Sitten kun alko siin 155hp kohalla iskeä epätoivo, että eihän tätä stna saa niin pienelle, niin päätettiin sitten ajaa dyno vain 4000rpm ja höllätä sen jälkeen. Auto kuitenkin kiertää sen hiukan vajaa 6000rpm tällä hetkellä. Saatiin lopussaan noi laput, mitkä on tuossa liitteenä. Kai niistä nyt sen verran selkoa saa, että inssille kelpaa. Auton kun jätti dynon jälkeen koulun parkkiin, niin oli siinä kaikenmaailman töllistelijää koko loppupäivän ympärillä
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20150311_211452.jpg‎
Views:	282
Size:	60,2 Kt
ID:	58130   Click image for larger version

Name:	IMG_20150311_211503.jpg‎
Views:	274
Size:	69,0 Kt
ID:	58131  
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.03.2015, 22:29
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Ei lähellekkään huonosti, olisi ollut mukava nähdä tuo aikaisempi veto


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Dodiin vihdoinkin saatiin vietyä patrolli rullille ja tässä oisi hiukan kertomusta tapahtumien kulusta......
Siis maasturin perä oli niin keveä/ renkailla huono pito, että 76 kw/135 km/h oli suurin vääntö, mitä renkaat piti? Ja oli vielä remmitetty lattiaan koukusta ja jotain pidon parantajaa renkailla?

Tuo käppyrä, mikä liitteenä, nayttää hyvältä, meno piristyy koko ajan tasaisesti siihen 3800 asti, ja kun kerran kiertää huomattavasti enemmän, ja pito katoaa?, niin siellä voisi olla aikapaljon enemmän tehoa, kun vääntöhuippu ja max tehot samoilla kierroksilla. (tuossa lapussa)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maastureiden ominaisuuksia Ukunsa Tekniikka & Jutustelu 21 02.10.2012 21:43
Ns. Maastureiden korirakenne Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2009 06:27
M: maastureiden osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 16.08.2006 12:47
M: Maastureiden osia O/M/V Muut 23 13.12.2004 14:45
Vanhojen maastureiden safariluotettavuus Tekniikka & Jutustelu 7 08.06.2004 08:04


Sivu luotu: 20:57 (GMT +2).