Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi
Öljyvuoto?? Näyttää tosin normihuohotuksille loppuun ajetusta dieselistä. Eli egr röörit jo niin tukossa jos varsinkin ollu köröttelijällä että alkaa öljyhuurut tulemaan ulos väärästä paikasta, tuossa tilanteessa käyttäisin jo alimman ahtoputken turbon jälkeen irti ja katsoisin onko paljonkin turbo työntänyt öljyä läpi. Että ei jollain kierrosten ryntäyksellä ota hulluja. ei olisi ensimmäinen 1.9 tdi mikä sen tekee
käytetty on aina käytetty, ja pitäisihän sitä jotain oikeuksia olla myös myyjäliikkeellä, jos myydään käytettyä autoa niin ostajat poikkeuksetta odottavat uutta autoa ja täydellistä toimintatakuuta seuraavaksi vuodeksi.
Pitäisi myös katsoa peiliin hiukan kun menee ostamaan auton sen kummemmin koeajamista tai perehtymistä historiaan, tai vaivautumalla edes katsomaan renkaita. Katsastusmiehet on vain ihmisiä.
|
Juu luin että perus vikaa jotka haluttiin pistettävän kuntoon. Lisäksi mm. ahdintyötää öljyä ja alipainepumppu. Jos ehtoihin ei olis kuulunut vikojen selvitys --> soitto ( tässä tapauksessa kerrottiin syy + viat on korjattu ) ei kauppoja olisi tullut. Uutta ei etsitty vaan ehjää. Tämä löytyi ja haluttiin viat kuntoon. Kummatkin ajoimme auto n. 1vk ennen kauppoja. Tällöin sovittiin miten kaupat syntyy. Mainitsin että noilla renkailla ei leimaa tule. Haku ketki oli omaa mokaa kun en tarkistanut puheiden pitävyyttä. Se oli mun mokaa. Historia tutkittu eli juuri huollettu. Longlife + vuosihuolto. Juu insinöörit on ihmisiä. Virheitäkin tulee varmasti. Ei näin paljoa yhteen autoon tai todellakin on väärällä alalla.