![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Jeps, jos ei tarvi yli ysipaikkaista ajella. Itselläkin todennäköisyys noihin D1 ajoihin on aika pieni, mutta kun valokuvan hinnalla tuon sai...
|
|
|||
|
|||
![]()
Nii just nuo tuohan olikin nyt vuotta aikasemmin tosiaan, eikä oo ollu kalliskaan
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kuulemma n.20% suomen kuskeista on suorittanut ammattipätevyyden. Vuosi aikaa. Tuleeko suomea puhuvista kuskeista pula?
ps. ensimmäinen tunti c-teoriaa käytynä. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
no jaa..miks sitä pitäs suorittaa etukäteen? menee aiemmin vanhaksi jos aiemmin hankkii sen. ja mie kuin esim oon käyny sen pakollisen aiheen nii riittää nyt neljä päivän liibalaaba kurssia ja tadaa, ammattipätevyys jatkokoulutus suoritettu.
Eli ei pie hättäillä vaikka ne siellä autokoulussa niin sannookin, trafi tienais enemmän jos kaikki kävis nyt paniikissa sen ![]() tuleekos tohon korttiin nyt paljonkin tunteja nykyään?
|
||||
|
||||
![]()
Minä siirryin elättämään itseni keväällä toiminimellä ja olen käynyt oman toiminimen kustannuksella direktiivipäivät.Seuraavaksi autokouluun korottamaan korttia D1->D.
Koko lysti maksaa reilut kaksi tonnia,mutta pidän sitä silti hyvänä sijoituksena tulevia hommia ajatellen. Nyt syksyllä tulee huutava pula ammattipätevistä linja-auton kuljettajista ja ajattelin iskeä röyhkeästi siihen saumaan ![]() Ja vuoden päästä sama homma kuorma-auto ja rekkapuolelle. |
|
|||
|
|||
![]()
Itellä on just menossa toiminimen perustainen kans.
Meinasin ängetä rekisteröinti vaiheessa sivutoimialaksi myös kuskin hommat. Pitää vain käydä ennen ens syyskuuta ne dirripäivät. Saas nähä tuleeko kuinka paha pula kuskeista kun tulevat pakollisiksi |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
King Of The Hammers 2013 | Jeeper | Tapahtumat | 19 | 09.02.2013 10:14 |
2013 kilpailut | Team Lypsikki | Tapahtumat | 2 | 10.11.2012 20:58 |
Ajokorttiuudistus | Skorpioni | Chit-Chat | 0 | 10.07.2009 18:23 |