![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Sitähän mä pelkäsinkin... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Näinhän se on. Eihän sitä kukaan tietty huomaa, vaikka tekisikin. Saatanpa silti vetää uuden putken kokonaan vähän ylempää reittiä, kun siellä paremmin tilaa. Taitaisi olla alkuperäisenkin laittaminen paikoilleen olla aika työläs homma tuossa minun autossa, tai ainakin aika paljon pitäisi purkaa...
|
|
|||
|
|||
![]()
Vaihdoin renix jeeppiin moottorin jonka jälkeen rupes tekemään niin että kylmänä käy hyvin kunnes lämpiää n70asteeseen ja sen jälkeen rupeaa pätkimään ja sammuu kipinä häviää ja bensa pumpun rele rupee tikuttamaan.Johdot virta sekä maat pitäs olla ok
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse itselleni vastaten:Kato vitun URBO että varmasti kaikki maa johdot on kiinni!!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Noni! Rupesin reissun jälkeen tekee huoltoja 1990 4,0 xj:hin. Samalla RMS vaihtoon, kun oli ruvennut tiputtamaan huolella. Piti olla suht iisi juttu. Öljypohjan pultit veks ja kuminuijalla naputtelemaan pohjaa irti, no eipä tosiaan irtoakkaan. Välistä jos yrittää taltalla yms vääntää niin taipuu koko pohja, on aika rimpulaa peltiä. Tiivisteenä näyttäisi olevan joku musta liima. Onkos vinkkejä millä irrottaa? Mielessä kävi jo mosan irroitus.
|
|
|||
|
|||
![]()
Teräslasta, sikli tai millä nimellä sitä kutsutaanki, noin 3cm levee sen terotat siitä päästä ja sit lohkon ja pohjan väliin vasaralla naputellen, ja kyl irtoo.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |