Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.08.2013, 05:56
Peuhu:n Avatar
Peuhu Peuhu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.06
Sijainti: Tyrnävä, Finland.
Viestit: 141
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Mikäköhän iski tohon susukin kaasariin kun ei käy enään tyhjäkäyntiä..

Huomasin sen tossa ku ajelin kaverilta kotiin ja rullailin mäkee alaspäin vapaalla niin moottori sammu mutta lähti kuitenkin käyntiin, tuli ihan yht äkkiä..muuten käy hyvin mutta tyhjäkäynti puuttuu
Tyhjäkäynti oli ennen vähä päälle 1200 ja välillä hiukan enemmän ja nyt tosiaan tippuu siihen 400 kierrokseen ja sit sammuu, välillä tippu suoraan nolliin.
Sen verran katoin että se tyhjäkäynti tanko oli paikallaan siinä pienessä tapissa kaasarin päällä.

Help???


Auto siis vm85 sj413
Minulla teki samaa ja tyhjäkäynti korjaantui, kun käytin tyhjäkäyntisuuttimen (vai mikä se on oikealta nimeltä se mötikkä, johon tulee virtaliitin ja joka sijaitsee siinä kaasarin vasemmalla puolella) irti ja puhaltelin sievästi paineilmalla puhtaaksi ja pikuisen annoin paineilmaa sinne suuttimen reikäänkin.
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 12:40 (GMT +2).