Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.09.2013, 18:59
88sj 88sj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.11
Sijainti: kontiolahti,suomi
Viestit: 186
Perusasetus

suzukin polttoaine pumppu


ei ollu ihan pika homma laittaa ruisku pumppu tankkiin,joutu hitsaamaan laipan tankkiin. pumpulle myös laippa ja jalka jotta saapi tankkiin.ruiskun tankilla olis puolet helepompi.hyvin pellaa. tällä revohkalla välttää,pumppu välisäiliö letku viidakon.poltto ainetta viilentää pohjan alla iso metalli suodatin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.09.2013, 21:26
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88sj Näytä viesti
ei ollu ihan pika homma laittaa ruisku pumppu tankkiin,joutu hitsaamaan laipan tankkiin. pumpulle myös laippa ja jalka jotta saapi tankkiin.ruiskun tankilla olis puolet helepompi.hyvin pellaa. tällä revohkalla välttää,pumppu välisäiliö letku viidakon.poltto ainetta viilentää pohjan alla iso metalli suodatin.
Taitaa aika usein olla myös erona se, että ruiskujen tankissa on 'loiskeämpäri'. Mulla oli joskus tekniikanvaihto honda, mihin sai kaasarikoneen tankkiin bolt-on ruiskun pumpun. Sieltä kaasarikoneen tankista puuttui se loiskejuttu, niin reippaasti mutkaan ajaessa ja bensan ollessa vähissä bensapumppu haukkasi tyhjää ja bensapaineet katosi. Eli moottori sammui.
__________________
RASOR
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.09.2013, 21:47
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Milläs tahnalla hioit niitä seetejä ? Sarinil oli hyllys sitä tahnaa jos tarvetta tulee
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.09.2013, 12:00
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Milläs tahnalla hioit niitä seetejä ? Sarinil oli hyllys sitä tahnaa jos tarvetta tulee
Jotain perus metal polish mujua. Sen verran sormilla pyöräyttelin, että pinnat kiillottui.
__________________
RASOR
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.09.2013, 16:29
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Seetit on näppärä hioskella kun laittaa venttiilin reikäänsä ja tipan öljyä venttiilin varteen, sit vaan pieni letkunpätkä venttiilin päähän ja toinen porakoneeseen ja avot
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.09.2013, 17:24
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Seetit on näppärä hioskella kun laittaa venttiilin reikäänsä ja tipan öljyä venttiilin varteen, sit vaan pieni letkunpätkä venttiilin päähän ja toinen porakoneeseen ja avot
Juu näin olen tehnytkin tänään, kun tuli ponnistuksessa selville, että kaikki pakovenat vuotaa enemmän tai vähemmä. Ihan hyvin näki saippuavedellä kostutettuna ja pari baria painetta kanavaan, missä kuplii.
__________________
RASOR
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.09.2013, 05:32
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutis Näytä viesti
Taitaa aika usein olla myös erona se, että ruiskujen tankissa on 'loiskeämpäri'. Mulla oli joskus tekniikanvaihto honda, mihin sai kaasarikoneen tankkiin bolt-on ruiskun pumpun. Sieltä kaasarikoneen tankista puuttui se loiskejuttu, niin reippaasti mutkaan ajaessa ja bensan ollessa vähissä bensapumppu haukkasi tyhjää ja bensapaineet katosi. Eli moottori sammui.
Tajusin tämän myös eilen ja moni ruiskupumppu ei ime ja ne jotka imee, niin korkeintaan n. 50cm päästä, eli taitaa olla helpointa tehdä se keruusäiliö.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.09.2013, 05:19
jannemoi jannemoi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 23.05.13
Sijainti: Tki
Viestit: 21
Perusasetus

perä


Auttakkee viisaat. Mikä se on hätänä suikalla kun liikkeelle lähtiessä perämurikka kääntyy hiukan eteenpäin. Sama homma pakittaessa, mutta tällöin tietenkin murikka nytkähtää taaksepäin. Melkosta meteliä kuuluu pitävän. Tuohon kapistukseen on laitettu 5-6cm korottava alusta, mutta jo sitä ennen tuo paukahdus kuului, mutta nyt vaan isompana.
Käyn tänään zuumailemassa sitä pauketta enempi, niin olisi mukava tietää mistä alkaa suunnilleenkaan ehtimään. Kertokaa jos samanlaisia vikoja ollu.
-Janne
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.09.2013, 09:00
AP-1 AP-1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala
Viestit: 136
Perusasetus

Kiristä ny ensteks u-pultit. Jos ei auta niin jousipedit akselilla "pyöristynyt", eli akseli poies ja rakentelee uudet pedit.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.09.2013, 14:40
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannemoi Näytä viesti
Auttakkee viisaat. Mikä se on hätänä suikalla kun liikkeelle lähtiessä perämurikka kääntyy hiukan eteenpäin. Sama homma pakittaessa, mutta tällöin tietenkin murikka nytkähtää taaksepäin. Melkosta meteliä kuuluu pitävän. Tuohon kapistukseen on laitettu 5-6cm korottava alusta, mutta jo sitä ennen tuo paukahdus kuului, mutta nyt vaan isompana.
Käyn tänään zuumailemassa sitä pauketta enempi, niin olisi mukava tietää mistä alkaa suunnilleenkaan ehtimään. Kertokaa jos samanlaisia vikoja ollu.
-Janne
Akselin tuenta jousiin,niin kuin yllä olikin!
Tai sitten
Oiskohan perässä/voimansiirrossa vaan tyhjää ja tumauttaa sen takia,Varovalla kytkin jalalla pitäis pelittää hyvin kun ottaa löysät pois ekana
pyöritteles kardaania vaihdevapaalla...
Traction bar:ia kannattaa harkita korotetun alustan kaveriksi taakse(eliminoi just ton akselin kiertymisen)Haulla löytyy yhtä monta toteutusta,kun on tekijöitäkin
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.09.2013, 18:35
jannemoi jannemoi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 23.05.13
Sijainti: Tki
Viestit: 21
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Akselin tuenta jousiin,niin kuin yllä olikin!
Tai sitten
Oiskohan perässä/voimansiirrossa vaan tyhjää ja tumauttaa sen takia,Varovalla kytkin jalalla pitäis pelittää hyvin kun ottaa löysät pois ekana
pyöritteles kardaania vaihdevapaalla...
Traction bar:ia kannattaa harkita korotetun alustan kaveriksi taakse(eliminoi just ton akselin kiertymisen)Haulla löytyy yhtä monta toteutusta,kun on tekijöitäkin
Kiristelin U-lenkit ja jopa rupesi lonkse hiljenemään, ei täysin, mutta huomattavasti kuitenkin. Loppu lonkse kuuluu ominaisuuksiin
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 17:44 (GMT +2).