![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() suzukin polttoaine pumppuei ollu ihan pika homma laittaa ruisku pumppu tankkiin,joutu hitsaamaan laipan tankkiin. pumpulle myös laippa ja jalka jotta saapi tankkiin.ruiskun tankilla olis puolet helepompi.hyvin pellaa. tällä revohkalla välttää,pumppu välisäiliö letku viidakon.poltto ainetta viilentää pohjan alla iso metalli suodatin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
RASOR |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Milläs tahnalla hioit niitä seetejä ? Sarinil oli hyllys sitä tahnaa jos tarvetta tulee
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jotain perus metal polish mujua. Sen verran sormilla pyöräyttelin, että pinnat kiillottui.
__________________
RASOR |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Seetit on näppärä hioskella kun laittaa venttiilin reikäänsä ja tipan öljyä venttiilin varteen, sit vaan pieni letkunpätkä venttiilin päähän ja toinen porakoneeseen ja avot
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juu näin olen tehnytkin tänään, kun tuli ponnistuksessa selville, että kaikki pakovenat vuotaa enemmän tai vähemmä. Ihan hyvin näki saippuavedellä kostutettuna ja pari baria painetta kanavaan, missä kuplii.
__________________
RASOR |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() perä
Auttakkee viisaat. Mikä se on hätänä suikalla kun liikkeelle lähtiessä perämurikka kääntyy hiukan eteenpäin. Sama homma pakittaessa, mutta tällöin tietenkin murikka nytkähtää taaksepäin. Melkosta meteliä kuuluu pitävän. Tuohon kapistukseen on laitettu 5-6cm korottava alusta, mutta jo sitä ennen tuo paukahdus kuului, mutta nyt vaan isompana.
Käyn tänään zuumailemassa sitä pauketta enempi, niin olisi mukava tietää mistä alkaa suunnilleenkaan ehtimään. Kertokaa jos samanlaisia vikoja ollu. -Janne |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kiristä ny ensteks u-pultit. Jos ei auta niin jousipedit akselilla "pyöristynyt", eli akseli poies ja rakentelee uudet pedit.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tai sitten Oiskohan perässä/voimansiirrossa vaan tyhjää ja tumauttaa sen takia,Varovalla kytkin jalalla pitäis pelittää hyvin kun ottaa löysät pois ekana pyöritteles kardaania vaihdevapaalla... Traction bar:ia kannattaa harkita korotetun alustan kaveriksi taakse(eliminoi just ton akselin kiertymisen)Haulla löytyy yhtä monta toteutusta,kun on tekijöitäkin ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |