Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 25.08.2013, 23:59
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

kyllä se on diisseli mikä sen isomman pesän tarvii, isompia ilmamääriä kun kulkee koneen läpi suhteessa bensaan ja aina mennään ilma ylijäämällä.
bensassa usein niin että kompura on jopa isompi kuin turbiini, dieselissä taas toisinpäin.
mutta tietysti jos otetaan aiheeseen joku eri lähestymisnäkökulma esim että dieselissä parempi hyötysuhde niin sitten teoriassa se varmaan pärjäisikin pienemmällä pesällä.

lähtökohtana siis valitaan turbo sen tehoisesta saamaa polttoainetta käyttävästä autosta mitä haetaan, jos vielä piirun tarkemmaksi niin katsotaan vielä onko suoraruisku vai kammiokone dieselistä puhuttaessa ja venttiilien määrä...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
toyota 12b vs ct26 ahdin berttaan? jame80 Tekniikka & Jutustelu 13 22.03.2012 05:55
Ostetaan gr patrol orkkis ahdin tai vastaava ahdin perse arska O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.11.2011 19:16
Ostetaan Berttaan tankkia stonefly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.02.2010 19:51
M: Tehostinpaketti berttaan jakenbj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 15.04.2006 09:06
O: Vinssi berttaan BJ40 O/M/V Muut 7 12.12.2005 20:56


Sivu luotu: 18:56 (GMT +2).