Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.08.2013, 06:55
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Jos em. tienpätkillä opeteltaisi ajamaan niin stadin ruuhkat ja jatkuvat onnettomuudet vähenisi oleellisesti.
Liittymistä tullaan 50-60km/h 80-100km/h alueelle kun pässit ei tajua että kiihdytyskaistalla tulisi kiihdyttää niin reippaasti että ajettaisiin samaa nopeutta kuin siinä tiellä mihin ollaan menossa, ja toisaalta sitä valtaväylää ajavat ei ymmärrä vetoketjutekniikasta hevon vittuakaan vaan itsepintaisesti pidetään omasta paikasta kiinni - vaikka vetoketjuna kaikki liikenne sujuisi paremmin.

Täällä ei vain osata ajaa järkevästi, sujuvasti, toiset huomioonottaen ja niin että liikenne kulkisi silti turvallisesti. En oikein tiedä mikä siinä on niin vaikeaa.
Tässäkin loistaa se suomalainen perikateus ja minä minä minä eikä vittu kukaan muu kulttuuri.

Liettuassa Vilnassa oli kivaa ajaa kun ruuhka kulki 40kmh ja vetoketju toimi kuin college takkia olisi sulkenut
Siellä rampilta tultiin liittyttävän tien nopeutta eikä kuten suomaliassa jarrutus kaistaa ensin sataa ja sit päässä liinat kiinni ja 40-60kmh ruvetaan kyttäämään paikkaa

Tuttu kysyi miksen väistänyt tai hidastanut kiihdytys kaistalta 60-70kmh tulevaa 100 rajoituksella ja meillä 87kmh vauhtina.
Ei ole minun asia hidastaa, että joku kuuno pääsee tielle eteen junnaamaan ja sitä paitsi se ainakin pari vuotta sitten oli laissa KIELLETTY.

Estämään en todellakaan rupea jos 100 rajoituksella mulla on 100 nopeutena ja joku tulee ramppia 105Kmh niin en aja vierelle ja estä liittymistä.
Tutulle meinasi käydä vahinko, onneksi oli leveät pientareet
Tuttu tuli 80kmh alueelle reilua 80kmh ja rinnalle sattui auto samalla nopeudella,
noh tuttu meinasi, et hidastaa ja niin teki muuten tämä viereinenkin 75 asti.
Sitten tuttu kiihdytti niin tämä viereinenkin,
noh pitkä kaista alkoi loppumaan niin tuttu teki äkkijarrutuksen ja viereinen reagoi samoin, mutta tuttu vain nykäisi jarrulla ja samantein kaasu pohjaan niin viereinen ei ehtinyt kiihdyttää
Sitä en muista tapahtuiko kyseisen episodin jälkeen mitään mainittavaa vai jatkoivatko molemmat vain ajamista.

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxin nosto max_58 Tekniikka & Jutustelu 28 11.02.2014 12:11
Nopeusrajoitusten lasku. Ooppeli Chit-Chat 17 11.07.2012 21:21
Nosto-ovista joppeoo Chit-Chat 12 09.03.2012 00:51
Nopeusrajoitusten alentaminen elhapero Chit-Chat 4 28.09.2010 19:01
Myyty Nosto Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 29.10.2009 21:02

Sivu luotu: 18:46 (GMT +2).