Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.08.2013, 19:54
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Kävin euromasterilla kyselemässä renkaita, ja samalla juttelin myyjän kanssa tapahtuneesta. Hänkin sanoi että kyllä se rengas vaan kuluu jos se on sille alulleen päässyt. Ei välttämättä auta vaikka laittaisi sen vetävälle pyörälle/jäykälle akselille.
Teoriassa ehkä voisi vähentyä jos sen heittäisi toiselle puolelle autoa jolloinka campperi ei sitä enään pääsisi kuluttamaan. Eli sileä reuna ulommaksi.
Mieli tekisi ostaa uudet renkaat, mutta kun rengas on ylileveä tehtaan alkuperäiseen verrattuna, matalempi profiili ja isompi vanne. Eli pitäs saada selvitettyä pitääkö aurausta tai jotain muuttaa vielä tehtaan arvoista.. Pitäs käydä kyselemässä korjaamoilta ketkä aurauksia säätelee työkseen että mitä kannattaa tehdä, vai ostanko ne renkaat ja seuraan. Mutta peli on menetetty aika nopeaan..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
renkaan kuluminen epätasaisesti hojo85 Tekniikka & Jutustelu 42 19.01.2021 13:40
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta tume_81 Tekniikka & Jutustelu 5 20.10.2012 22:14
Lunastus vai ei battis Tekniikka & Jutustelu 23 18.02.2008 12:52
ohjausiskari vai ei?? Tekniikka & Jutustelu 6 27.06.2005 10:49
Snorkkeli vai ei mikad Tekniikka & Jutustelu 11 28.03.2005 16:18


Sivu luotu: 10:37 (GMT +2).