![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
||||
|
||||
![]()
No eikös se pienempi koske kevyemmin maahan, niin siksi se pienempi nimenomaan luistaa helpommin. Sen takia se isompi rengas pitää paremmin ja pienempi raahautuu mukana.
Niin minä sen ymmärtäisin... Koska ajattelisin asian niin, että jos kaksi rengasta kiinnittää keskipisteestä toisiinsa ja laskee ne maahan, niin ensiksihän maahan ottaa se isompi rengas ja vasta kun isompi on painunut jonkin verran kasaan niin sitten pienempi pääsee kosketuksiin maan pinnan kanssa. Eli isommalla on enempi pitoa.
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
renkaan kuluminen epätasaisesti | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 19.01.2021 13:40 |
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.10.2012 22:14 |
Lunastus vai ei | battis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.02.2008 12:52 |
ohjausiskari vai ei?? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2005 10:49 | |
Snorkkeli vai ei | mikad | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.03.2005 16:18 |