![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() 2005 hain passatin, täytyy laittaa lotto vetämään. Noin tonni meni silloin alvia, muistaakseni.
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy itekkin laittaa mersusta hakemusta liikkeelle.
Veron vero oli luokkaa 1400€ |
|
|||
|
|||
![]()
Tuli vaihdossa Italian-Mersu ...mistä saan kaivettua tiedot ja tullipäätöksen vai mikä se nyt olikaan ...vai palautetaanko alvit vaan sille joka auton toi maahan ?
Olis pitäny lukea kokonaan : K: Olen jo myynyt aikanaan maahantuomani auton, voinko hakea siitä enää korvausta? V: Korvausta voi hakea se, joka on ajoneuvon maahantuojana aikanaan verovelvollisena autoverotuspäätöksellä velvoitettu maksamaan autoverosta kannetun arvonlisäveron, eikä ole voinut arvonlisäveroa vähentää omassa arvonlisäverotuksessaan. Ajoneuvon omistajuudella ei siis ole asiassa merkitystä. Viimeksi muokannut Palde : 18.08.2013 19:28 Perustelu: Vastasin itte omaan tyhmään kysymykseeni ... |
|
||||
|
||||
![]()
Olen myöskin ko. mesen myynyt monta vuotta sitten, mutta sillähän ei ole merkitystä tässä kohtaa, koska itse sen hommasin ja tullasin yms.
Jotkut autoliikkeet on varmaan tehny hyvät tilit noista, kun myi niitä verotettuina 2000-luvun alkupuolella ja on käärinyt veronpalautukset tietysti omiin taskuihin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
jaksaiskohan aloittaa pohdiskelun aiheesta "autoliikkeet ja ALV" ... ?
.. ei taida jaksaa
|
||||
|
||||
![]()
Erittäin hyvä topiikki.
![]() kiitokset laatijalle -matti- muistin menetys jo kerran tullin alv juttuun, mutta nyt ilmoituksesta uusi herääminen ja lappua rustaamaan.. |
|
||||
|
||||
![]()
Hiljaista on ollut, kyllä mulle se tonni vieläkin kelpaisi...
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Karjala takaisin | jeeppi-eki | Chit-Chat | 19 | 31.08.2009 06:31 |
Takaisin luontoon | Lentäjä | Maasturiprojektit | 7 | 31.03.2009 14:28 |
TML Trophy 2006 11.-13.08.2006 | TML | Tapahtumat | 253 | 20.12.2006 22:33 |
M: Les Veppskiy 2006 ja Tianshan Trophy 2006 DVD | myllis | O/M/V Muut | 2 | 30.11.2006 00:50 |
Jänkhä 2006 15-18.6.2006 | SuurSyömäri | Tapahtumat | 0 | 28.04.2006 15:55 |