Äkkiä katottunu suurin puute käymiselle taitaa olla ruiskupumpulta suuttimelle menevä putki. Voitelupumpun toiminta ja öljyn määrä on myös syytä tarkastaa. Siis tuo laatikko, missä tuo B.M.V teksti on. Vivun pitää liikkua herkästi, jos on pumppu jumissa, niin romua tulee siitä ja itse moottorista.
Puolipuristusta ei näissä varsinaisesti ole, vaan palotilasta on hanalla varustettu kanava, josta seuraillaan palotilan lämpöä hehkutuksen aikana pyörittelemällä konetta ees taas. Kun höyry on sopivaa, niin tulppa kiinni ja käyntiin nykimään.

Veivauksen kanssa pitää sitten olla ajatusta, ettei sormet lentele, kun puristusta vasten nää kuulamoottorit käynnistetään.
Kuulan hehkutus tulee aina suorittaa ajanhenkeen puhalluslampulla tai kosaanilla, ei missään tapauksessa "pilleillä" pistemäinen lämpö ajansaatossa tekee halkeamia kuulaan ja sitten onkin tiedossa romua taivaalla ja hiukan muuallakin.
Kampikammiossa on tyhjennys hana, josta pitää tyhjentää kampikammio sinne kertyneestä öljystä tai ylimääräsestä polttoaineesta, koneen ollessa sammuksissa. Sinne jos kerääntyy öljyä ja kone alkaa käymään niillä, niin taas on leikki kaukana.
Polttoainetankin kun sijoitat niin, että se pääsee valumaan pumpulle, ni homma pelaa.