![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Poljinsuunta on ehkä vähän enempi alaspäin painava verrattuna normipolkimeen. Polkimen asentoa saa muutettua enempi pystyyn, pitää tuota jalustaa vähän muuttaa.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kahdesti muutoskatastanut opetuspolkimelle ja kummallakin kerralla homma meni dynolla niin, että ensin kuskin polkimella mitataan etujarrujen jarruvoima (inssi) ja sitten opetuspolkimella pitää päästä kutakuinkin samoihin arvoihin (auton haltija). Polkimen kiinnitys katsottiin silmämäräisesti, että on kunnolla kiinni.
Tuolla myynti-ilmoituksessa näkyy teline, jota käytin: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=106240
__________________
Jukka |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
"Polkimen sijoituksen tulee vastata normaalin auton jarrupolkimen sijoitusta; oikealla jalalla painettavaksi tarkoitettu. " Ei liikeradan ihan samanlainen tarvitse olla kuin kuljettajan puolella, mutta tietty mahdollisimman samanlaiseen on syytä pyrkiä. Lepoasennossa ei saa olla myöskään liian ylhäällä, ettei tarvitse jalkaa turhan paljon nostaa. Eli poljin pitää olla opettajallekin luonnollisessa paikassa ja asennossa että löytyy äkkitilanteessa. Kannattaa myös kokeilla että se auto myös pysähtyy opetuspolkimesta kun kytkintä ei paineta ja vähän kuljettajan jalka on kaasulla.
__________________
Harbor Cruisers |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Toi on sama poljin joka mullakin oli kun poikaa opetin, tosin pojan autossa vaijeri oli riittävän pitkä. Mutta tuohon saa myös jatkon:
"HUOM! Joihinkin autoihin vaijeri on tarpeettoman pitkä. Hyvän toiminnan aikaansaamiseksi sitä kannattaa lyhentää, ettei vaijeri joudu jyrkille mutkille. Joihinkin isompiin autoihin voi vaijeri olla liian lyhyt. Tällöin voidaan käyttää lisävarusteena saatavaa n. 35 cm:n jatko-osaa."
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Siinä lopputulos. Kumiletku meni pikkuisen lommolle ulkopellin ja sisälokasuojan väliin mutta ei haitanne mitään. Minusta tämä malli on tosi tyylikäs versio snorkkelista ja on aika optimaalisessa paikassakin. Ja tuo putki kun on metallia niin luulisi kestävänkin jotain.
Snorkkelin mukana tuli malli, jonka mukaan piti leikata lokasuojaan putken läpimenoreikä. Piirsin mallin mukaan peltiin leikkauslinjan ja aloin varmuuden vuoksi mittailemaan aukkoa kun näytti niin omituiselta se piirros. Oli ihan liian kapea ja pitkä se malli, ei se minusta millään taivu tämän auton pelteihin. Aikani mittailin ja aukko peltiin mutta mittavirhe pääsi yllättämään, reiästä tuli alkuperäisen mittainen eli liian pitkä Lopputulos on ruma kun mikä mutta haitanneeko tuo mitään, ulkonäköseikkahan toi vaan on.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hyvältähän näyttää !
Onks se kurttuputki tuolla lokasuojan sisällä mitenkään suojissa, vai kivittääkö ensimmäinen soratiesiirtymä sen siiviläks, jonka jälkeen ilmanputsarista löytyy kaikkea ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Sinne tulee sellanen muovinen sisälokari, joka estää kivisuihkun osumisen haitariputkeen.
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Myydään Discovery 1 300tdi vm 97 | jmb60 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 04.11.2012 19:16 |
| Myyty LR Discovery 300tdi -97 | Holst | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 24.07.2012 19:44 |
| M: Land-Rover Discovery 300Tdi | myllis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.05.2008 15:27 |
| land rover discovery 300tdi-97??? | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 31.01.2004 23:17 | |