![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
LJ70 on aina 2L-T koneella Suomessa. Mallisarjasta löytyy esim. HZJ70 (4.2D, 1HZ-koneella) sekä FZJ70 (4.5B, 1FZ-FE -koneella). Jarrut täytyy päivittää, jonka jälkeen ei pitäisi olla ongelmaa muuta kun akselimassojen kanssa. Jos taas uuden koneen paino on sallituissa rajoissa alkuperäisen suhteen, niin ei pitäisi olla esteitä siitäkään.
/* Life Begins at 35" */ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 2LT | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.01.2008 17:51 | |
M:LJ70 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.01.2007 12:19 | |
O: 24V rundikello bensakoneelle | kany | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.01.2006 11:40 |
o: lj70 | O/M/V Muut | 3 | 26.01.2005 15:21 | |
M: LJ70 TD | O/M/V Muut | 0 | 10.08.2004 23:44 |