![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kovasti ihmettelin sitä kun enne korotusta oli jo akseli jatkettu mitä poorit antoi periksi. Sopiiko joku muu akseli siihen ei viittisi aivaa jatkaa hitsillä. Takarunko ja kopin pohja on jo hitsattu. kuskin puolen kannake oli kopassa ja rungossa aika huonossa kunnossa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oliko siinä tulipellin kohalla mistä se tulee läpi se akseli niin laippaliitos? kato ku ei pysty muistaa ni mietin että siihen joku väli spaceri??
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
jep rättinivel pitää siihen tehä kans korotuspala
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Korotus tulossa tännekin.
Olin suunnittelemassa vinssiä keulaan ja huomasin että korin kororus kannattaa tehdä ensin...' Voisitko Joker vastata seuraaviin jotka mahdollisesti aiheuttavat hankaluuksia. Ja mieluusti kaikki jotka ovat ko operaation Kingiin tehneet voivat vastata. Näitä kysymyksiä varmaan lukee moni korottaja mielenkiinnolla: 1. Mistä hommasit pitemmät pultit? Oliko ne uudet normaali millikierteellä? 2. Suunnittelin 50mm korotusta, käsittääkseni siihen asti se on helpoin tehdä? 3. Minkä levyiset korotuspalat olis parhaat, 40mm, 50mm 60mm, vai mikä? 4. Onko pyöreä ainoa mahdollinen korotuspalam ja nailon oikea materiaali? 5. Mihin väliin sen korotuspalan laitoit korisssa ja mihin lavassa. 6. Jouduitko jatkamaan tankin letkua? 7. Muutitko jäähdyttimen korkeutta vai vaihdoitko letkut, entä lämppärin letkut? 8. Ohjaustehostimen letkut riitti varmaan entiset? 9. Ohjausakseli tulikin jo tuossa edellä. 10. Muut letkut, johdot, mitä piti muuttaa/vaihtaa Kiitoksia etukäteen...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
]Korotus tulossa tännekin.
Olin suunnittelemassa vinssiä keulaan ja huomasin että korin kororus kannattaa tehdä ensin...' Voisitko Joker vastata seuraaviin jotka mahdollisesti aiheuttavat hankaluuksia. Ja mieluusti kaikki jotka ovat ko operaation Kingiin tehneet voivat vastata. Näitä kysymyksiä varmaan lukee moni korottaja mielenkiinnolla: 1. Mistä hommasit pitemmät pultit? Oliko ne uudet normaali millikierteellä? Otin hyllystä ![]() 2. Suunnittelin 50mm korotusta, käsittääkseni siihen asti se on helpoin tehdä? Samalla menee 60mm jonak tein 3. Minkä levyiset korotuspalat olis parhaat, 40mm, 50mm 60mm, vai mikä? 60mm tankoa muun kuluineen sen 50€ sarja 4. Onko pyöreä ainoa mahdollinen korotuspalam ja nailon oikea materiaali? kantti putkikin käy umpitankoa mitävaan 5. Mihin väliin sen korotuspalan laitoit korisssa ja mihin lavassa. korinkaannakkeen ja korin väliin 6. Jouduitko jatkamaan tankin letkua? ei tietoa kun ei ole lavaa 7. Muutitko jäähdyttimen korkeutta vai vaihdoitko letkut, entä lämppärin letkut? tuulitunnelia joutuu muokkaan kun nousee kopan mukana 8. Ohjaustehostimen letkut riitti varmaan entiset? mulla oli liian lyhyt imuletku tehostimella 9. Ohjausakseli tulikin jo tuossa edellä. teen raurasta 2 cm välipalan väliin kun kerkiin 10. Muut letkut, johdot, mitä piti muuttaa/vaihtaa erstä oikealta konehuoneesta rungon ja kopan välistä irtos huohotin letkut. Hiras neliveto ei mene päälle kun keppi ottee kiinni koriin nostan vielä kone-loota paketin saman 6 cm ylös kun kerkiän. patrollista aikoinaan nostin laatikon takapäätä hivenen ylös päin niin meni hiraskin päälle Kiitoksia etukäteen |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
itsellä ei ole ohjausakselia pidennetty vaikka on 75mm nosto. eli siis riittänee ku löystää ja muistaa kiritäkkin ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kröhöm, ne putket on siellä syylärin letkujen välissä sen takia koska siellä konehuoneessa on td moottori ja sd mallin syyläri,syyläreissä eroa letkujen lähdöissä. eli ne ei vaikuta mitenkään siihen korin korotukseen, niin ja ittehän sen korotuksen + alustan siihen laittelin, mulla ne toimi ihan hyvin ilman ongelmia, hytin takimmakiset korvakot korjasin kertaalleen ku ne petti ja putki meni läpi laho vian takia. ja ne takapään putket korotuksessa on sen takia eri mittaset että ne sopi sinne, ku eihän sinne voi laittaa kaikkia samanpituisia korotuspalikoita. ja ne viimiset originaalithan sieltä puuttuu sen rungon lyhennyksen takia, ne on siirretty sinne lavan alle. ja ne voi olla saanu ihan vähän iskuakin koska meikä ei sitä tötteröä paljo sääliny ![]() ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 20.08.2013 19:02 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
aijaa ajattelin että niitä on pitänyt pidentää korinkorotuksen johdosta. no nyt ei pitäisi ainakaan mennä läpi takapäästä, etusissa ei ollut kyllä mitään sanomista, ja kuskin jalkatila / helmat oli läpimädät kun jouluna tuota leimasin joten ne laitettiin jo silloin, huomaa kyllä tuosta kopasta että on nuohottu aika urakalla eikä paljon ole säästelty, mutta metsäänhän nämä on tehty, mutta toisaalta kittiä olisit hieman voinut säästellä. ![]() ja nyt hieman ohi hieman tuosta korinkorotuksesta, passaako tuohon perään laittaa redlinen öljyjä? kun huomaa pienen luiston siellä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |