![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo no jos Joukan ZJ:n CV-nivelet kestää kuutoskonetta ja 33" TSL:iä, niin kaippa mullakin ristikkonivelet kestää kasia. Mää panostan nyt alustan toimintaan, se kun on halvempaa kuin lukkojen, välityksien sun muiden vastaavien kamojen hankkiminen saati särkeminen. Eikä tää nyt ollu pottuilua, vaan mun kitubudjettiajattelua. Jos sitten joku särkyy, niin pihasta / tallista löytyy osia ja aina voi miettiä, tuliko virhe jo rakentaessa vai ajaessa. Kun rakentelutopiikkeja lukee, niin väistämättä tulee ajatus päättymättömästä kilpavarustelusta ainakin itsensä ellei toisten kanssa. Sikäli olisi mukavaa pitää kokonaisuus eheänä ja "samasta puusta veistettynä", jottei mikään kohta ole ollennaisesti heikompi tai vahvempi kuin toinen ja muodostaisi sen puolesta varmaa sulaketta. Vaikka niinhän tässä aina tuppaa käymään!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Kyllähän se niin on että sulake kannattaa olla halvassa (ja helpossa) paikassa. Tuli taas nähtyä että kun D30:een laitta cromovetarit niin jostain muualtahan se sitten antautuu kuin ristikon lenkeistä tai itse vetarista
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|
||||
|
||||
|
Niin no eikös se ole nimenomaan tämän koko homman juitsu, että tietää omat ja kulkineensa kyvyt niin rakentaessa kuin ajaessakin, jolloin pystyy menemään halutessaan riskirajalla niin budjetin kuin ajamisenkin suhteen sitä ylittämättä?
Mutta tietysti jos haluaa koko ajan kokeilla rajojaan ja etsiä niihin petrausta, niin silloinhan pitää toimia sen tavoitteen mukaan. Mulle se vain olisi epämieluisaa lompakon ja loputtoman samojen paikkojen sepittämisen suhteen. Tullaan taas siihen käyttötarkoitukseen. Tämä voi olla jo turha keskustelu, mutta sinänsä ihan mielenkiintoista, miten erilailla harrastajat suhtautuvat offailun eri hienouksiin. Niin pähkähulluilta kuin yksi sun toinen touhu vaikuttaa - eikä vähiten kun lukee omia vanhoja kirjoituksiaan - niin oppiihan tässä muidenkin kokemuksista!
|
||||
|
||||
|
ei mulla ainakaan ole jäänyt mikään piakka sen takia ajamatta että olis pitänyt miettiä rikkuuko joku paikka, menemistä lähinnä rajottanut vain auton ominaisuudet, kaikki vaan ei ole ajettavissa mutta se on ehkä suurin syy erinäsiten muutoksien tekoon että en halusta kolmatta kertaa samaa paikkaa samasta syystä ala paikkaamaan.
sillä mulla vielä on xj:ssä d30 edessä kun en "kop kop" ole siitä vetaria kummempaa rikkonut. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
| Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
| O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
| cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |