Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.08.2013, 23:52
L200 93:n Avatar
L200 93 L200 93 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.09.12
Sijainti: Loviisa
Viestit: 95
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pajero89 Näytä viesti
minkä takia pajero tunkee öljykorkin kautta öljyä pihalle huohotin ei ole tukossa?
Veikkaisin kanssa paineiden joutuvan väärälle puolelle. Vanhassa mazdassa joutu köyttämään öljytikun kiinni (paine nosti tikun ylös) ja öljykorkkiin sisäkumista tiiviste ja putkipihdeillä kiinni.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.08.2013, 19:33
Nykis Nykis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Mikkeli, Suomi
Viestit: 22
Perusasetus

Hoi viisaammat ja kokeneemmat!


Missä mahtais olla mahollinen vian aiheuttaja kun pajerossa tuntee käyvän vaihdekeppi ja jakolaatikon keppi suht lämmänä? Öljyt vaihoin uuet mut vialle ei selkeetä syytä oo löytyny vielä, joten apua on kysyttävä sellasilta jotka on mitsujen kanssa enempi touhunnu. Auto on -88 vm pitkä pahero galantin laatikolla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.08.2013, 20:27
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Mitä tarkottaa "lämmänä"? Jos tarkotat lämmintä ni on ihan normaalia. Säteilee aina lämpöä keppiin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.08.2013, 22:25
Nykis Nykis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Mikkeli, Suomi
Viestit: 22
Perusasetus

Mitenkä paljo normaalisti säteilee lämpöö keppeihin ku mulla tuntuu lämpö ihan ympärys muoveissakii keppien joka puolella
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.08.2013, 23:59
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

mulla tuntuu myös keppi ja ympäristö melko lämpimältä... melkeimpä voisi sanoa kuumalta
eli taitaa ominaisuus olla :P
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.08.2013, 18:24
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

kuinka palasiksi pitää etunapa purkaa jarrulevyä vaihtaessa?
katselin räjäytys kuvia kyllä ja tutkailin päälisin puolin "pukilla"
motivaatio lopahti ja laitoin renkaan paikoilleen :P
mutta jäin pohtimaan että lähteekö pyörän laakerit miten nätisti irti vai pitääkö vaihtaa samalla?
laakerit paikoillaan/purkamatta vaikuttais olevan vielä ihan kunnossa

jonkin verran levyssä uria ja paloissa pari kolme milliä pintaa
paketissa olevat uudet levyt ja palat tuli varaosa auton kyydissä
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.08.2013, 18:36
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neulavuori Näytä viesti
kuinka palasiksi pitää etunapa purkaa jarrulevyä vaihtaessa?
katselin räjäytys kuvia kyllä ja tutkailin päälisin puolin "pukilla"
motivaatio lopahti ja laitoin renkaan paikoilleen :P
mutta jäin pohtimaan että lähteekö pyörän laakerit miten nätisti irti vai pitääkö vaihtaa samalla?
laakerit paikoillaan/purkamatta vaikuttais olevan vielä ihan kunnossa

jonkin verran levyssä uria ja paloissa pari kolme milliä pintaa
paketissa olevat uudet levyt ja palat tuli varaosa auton kyydissä
Laakerit pitää purkaa kokonaan mutta lähtee pois ehjänä joten ei tarvitse vaihtaa. Suojaat vain hyvin kun vaihdat levyä ettei mene hiekkaa ja roskia laakeriin. Kun olet irroittanut napalukon ja säätö"mutterin" ottanut auki niin koko napa irtoaa siististi vetämällä. Sisempi laakeri jää paikoilleen ja ulompi kannattaa ottaa talteen ettei putoa maahan. Kasatessa vain muistat jättää suurinpiirtein samanlaisen välyksen kun on ollutkin, elä missään tapauksessa kiristä laakeria jos ei ole ihan älyttömän väljä.

Viimeksi muokannut Tomppaa_ : 13.08.2013 18:38
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 11:18 (GMT +2).