![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() löysin yhden vanhan kuvan jossa homma vielä vaiheessa. tohon tuli vielä paksusta latasta pala panssarin kuoreen ettei niin helposti töki vastaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
No niin! Nyt tuolla suzukilla on ajettu ohjauksen pumpun siirron jälkeen suurinpiirtein 8h. Vaikka moottorin ja rungon välissä ei ole muuta kuin rautaa, niin en ole suurempia värinöitä huomannut.
![]()
|
||||
|
||||
![]() päivittämistä
Tänään sain tehtyä konepeltiin ilmanvaihtoreiän. Näin kuumalla ilmalla lämmöt nousivat luvattoman korkealle. Tässä siis lääke siihen
![]() Takakardaani otti raision kisassa lievästi itseensä. Kävin metallivälityksestä hakemassa siihen päälle sopivan putken ja hitsasin kiinni. Nyt sen luulisi kestävän pikku pusuja ![]() Jatkuvasti tuo keksintö teettää pikku puhdetöitä, mutta se on tämän rakentelun suola. Se on mukava huomata kun laite jalostuu koko ajan toimivammaksi paketiksi ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Panhard
Mulla oli ennen panhardina sellainen suora traktorin työntötanko. Se oli hyvä, kevyt ja kestävä. Se oli kuitenkin pakko vaihtaa itse tehtyyn, jotta se toimisi paremmin. Ongelmana oli, että entinen panhardi otti hydrauliikka pumppuun ihan vähän kiinni. Se ei olisi mitään haitannut, mutta tein siihen kuitenkin uuden. Siitä tuli tuollainen
|
||||
|
||||
![]() päivittämistä
Muutamia pikku "säätöjä" on tullut tehtyä taas tähän projektiin. Raision kisoissa huomattin Kesiksen kanssa, että nelivedon vapautin oli todella vaikeasti kaivettavissa penkkien välistä. Tein sen pidemmäksi ja eri kulmaan.
Tuossa se on ennen ja etuasennossa. Tässä se on nyt ja taka-asennossa Etuasento Nyt sitä on paljon helpompi käyttää. Joskus tulevaisuudessa laitan sen toimimaan paineilmalla...
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli ajeltua.
Sellaista pientä säätöä ja värkkäilyä tuli tehtyä samalla ![]()
|
||||
|
||||
![]() Käsikaasu
Välillä tuntuu että jalat loppuvat kesken, kun tuolla manuaalilootalla hämmentää. Mä siis päätin kehitellä tähän mun projektiin käsikaasun. Käytin HJ:n aihiota. Pikaisen testin perusteella se tuntui toimivan
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |