Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.09.2004, 10:13
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
quote:Haloo?! Eipä ole testaaja Honkanen tainnut paljoa maastureilla ajella, eikä käyttöohjekirjaa lueskella. Tollanen jos mikä käy voimansiirron päälle, asfaltilla tiukkaa ympyrää jäykkänä.
Jeepulalla voi ajella neliveto päällä tiukkaa ympyrää ja ei tunnu missään Vivusta vaan valitaan 4wd full time. Sit kun haluaa lukkoa lootaan niin 4wd part time..

-- Jeep tuuning in progress tai jotain sinne päin --

Nerd-O

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.04.2013, 16:08
Hege_ Hege_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.04.13
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 92
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Jeepulalla voi ajella neliveto päällä tiukkaa ympyrää ja ei tunnu missään Vivusta vaan valitaan 4wd full time. Sit kun haluaa lukkoa lootaan niin 4wd part time..

-- Jeep tuuning in progress tai jotain sinne päin --

Nerd-O
Vähän harhaan johtavasti nimetty. Itsekkin tuota hetken ihmettelin.

Hieman aiheutti ääneen hymyilyä tämä topic
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.04.2013, 16:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hege_ Näytä viesti
Vähän harhaan johtavasti nimetty. Itsekkin tuota hetken ihmettelin.
Vaikka kokolailla vanhaan viestiin vastasitkin, niin mulle ei oikein ole ikinä auennut että mitä hankalaa tuossa Jeeppien nelivedon terminologiassa oikein on.. Full time = jatkuvaan käyttöön, part time = osa- aikaiseen käyttöön. Ei tuo paljon helpommin voisi olla nimetty

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Tuohon "Oli niin tiukka paikka ettei riittänyt nelikko, vaan piti napalukotkin käydä laittamassa päälle" törmää kyllä oikeasti yllättävän usein...
Olis vaan helpompaa, kun mihinkään autoon ei noita turhakkeita edes laitettaisi.. vaikutus polttoaineenkulutukseen on ihan mitätön, automaattiset napalukot jumii/ ei toimi, ja manuaaliset unohtaa auki silloin kun ei pitäisi Mielestäni napalukkojen ainoa hyöty on se, kun etuperästä poikii jotain ja voi napalukoilla kytkeä navan irti vetopyörästöstä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:15 (GMT +2).