Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.07.2013, 20:47
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Täytyypä tutkailla asiaa! Todennäköisesti se venttiili on siis siellä suuttimen lähistöllä joka tapauksessa, koska säiliön lähellä ollessaanhan se oksentais koko taakse menevän letkun aina tyhjäks.
Käytännössä sama, kummassa päässä letkua.

Kerran virittelin yhteen ralliautoon takaiskuventtiilejä 2-3 kpl sarjaan, niin heitti ruikkimisen konepellille jarrutuksessa. (Säiliö peräkontissa)

Tuo takaiskuventtiili löytyy ehkä helpoiten T-haaralla olevana, pitää liimata/tulpata se ylimääräinen lähtö kiinni.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2lt2 suuttimen tiivisteet Eissä Tekniikka & Jutustelu 0 12.02.2013 20:44
Eaton e-locker toimintaperiaate ? bluevan Tekniikka & Jutustelu 13 11.02.2012 17:45
Akselilukon toimintaperiaate Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 14 19.09.2010 19:55
Rangen 1. suuttimen vuoto vesku.r Tekniikka & Jutustelu 3 27.07.2008 12:10
O: HJ:N SUUTTIMEN RUNKO TML O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 19.09.2006 19:12


Sivu luotu: 18:51 (GMT +2).