![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ton invertterin tyhjäkäyntivirta on n.450mA ja kompuran käydessä menee joku 5.4A. Oikein kelvollisia lukuja. 12V kompurakaappi varmasti vielä parempi, mutta hintaan nähden ei paha tämäkään. Peltierilaukut tuntuu vievän 4-7A ja se on jakuva kulutus. Ja tämä veti sisätilat pakkasen puolelle heittämällä ![]() Oman akun laitoin ja 25mm2 kaapelia latausvirtaa välittämään. Nyt on vaan kytkin siinä kaapelissa, että saa irti, mutta pitää hommata vaikka bilteman erotusrele hoitamaan hommaa automaattisesti.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kaappi
http://www.gigantti.fi/product/kodin...tt50w12e-51-cm Näitä oli jossain vaiheessa erä hintaan 99€, mutta myöhästyin ![]() Invertteri http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=302 Näitähän nyt sitten on vaikka missä, halvemmallakin, mutta kannattaa suhtautua erittäin varauksellisesti. Kokeilin kaverin 1kW invertterillä ja ei ollenkaan joka kerta käynnistynyt. Tästä kyseisestä 600W mallista matsuin syöttäjänä oli suositukset olemassa, niin otin tän
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jääkaappi toimi hienosti. Tai no, kerran oli niin että kompuraan ei voinut koskea ja kaljat oli jäässä, mutta se ongelma ratkesi kun kiinnitti termarin takaisin omalle paikalleen.
Isompi probleemi tuli siitä että atf alkoi lorista oikein kunnolla maantielle. Ja tietysti just kun oltiin laatokan pohjoispuolella. Öljy tulee laatikon ja koneen välistä. Laatikko toimii ja vaihtaa normaalisti. Ylimääräinen tasainen napsuttava ääni ilmeni. Se tuli ja meni vähän satunnaisesti kun keppiä hämmensi. Lopulta ei kuitenkaa oikein mitään logiikkaa missä asennossa kuuluu ja missä ei. Pakilla ei tainnut kuulua missään vaiheessa. Mikä vika? Turbiini halki? Stefavika? Täystuho? No täytyy pudottaa lodju alas kunhan ehtii. Muuten oli kyllä paras reissu rajan taa ikinä. On se ihmemaa. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nonnis. Nyt on lodju lattialla.
Ongelmat on alkaneet siitä että koneen ja laatikon väliset pultit on lähteneet löystymään. Yksi oli pudonnut kokonaan pois, loput ihan löysällä ja ihan rako näkyvissä koneen ja laatikon välillä. No turbinihan siis ei oo ollut enää kunnolla paikallaan josta syystä öljyä lorisi maahan. Kun nyppäsin turbiinin pois, tuli turbiinin hela - se liukulaakeri - turbiinin mukana stefan läpi. Siis oli jumahtanut kaulalle. Stefa päällisin puolin ihan ehjä. Nyt pitänee saada uus stefa ja hela. Saako ne laitettua paikalleen purkamatta laatikkoa sen enempää? Onko odotettavissa että jotain muuta on hajonnut? Turbiinin kaula on laakerin kohdalta sinistynyt, mutta sormituntumalla mitään isoa uriintumaa ei oo tullut. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mikähän sitä nyt on alkanut vaivaamaan?
Viimeksi muokannut OnOff : 01.07.2015 15:29 Perustelu: No ny se toimii |
|
#7
|
||||
|
||||
|
oisko jääny hankeen?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Saako g meseen jostain välityksiä ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.10.2006 17:51 | |
| Löytyyx jostain jarrusatulakuvia | pee | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.03.2006 19:57 |
| Erilaisia Toyota kuvia jostain! | toyovoima | Linkit | 4 | 31.01.2005 22:36 |
| Jotain rapakuvia jostain | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.09.2003 22:14 |
| Löytyyskös jostain Jämsänkosken kuvia | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.06.2003 00:11 |