![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
||||
|
||||
Välitykset?
Joo. Noi vasemmapuoliset välityksethän on Dana 44 mutta akseliin jossa kardaani lähtö on kuskin puolella ja Wagoneerissähän on kardaani apparin puolella.
Missäs peleissä on dana 44 akseli ja jordaani kuskin puolella? Jotta silleen. En oo vielä ottanut kontaktia myyjä liikkeeseen amerikkaan jotta sais tilattua oikeen kätiset välitykset. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.07.2013 10:44 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:jeep wagoneer -79 | savu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.03.2006 21:24 |
| M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
| Wagoneer pickup? | Cental73 | Chit-Chat | 11 | 01.08.2005 22:48 |
| jeep wagoneer? | Range73 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.07.2005 08:46 |
| M:Jeep Wagoneer | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2003 22:50 | |