![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuo kolmas putki on käytössä merimoottoreissa,joissa uimurikammion huohotusputkea kaasarissa korvaa kaasuttimen kyljessä oleva huohotusputki pumpulle.Tämä siksi ,jos kammiot tulvii niin ei bensa lennä ilmanputsariin ,vaan palaa pumpulle ja täten ei räjähdä suljetussa konetilassa ja kuituvenehän palaisi melko iloisesti.
Ei tarvitse edes tulpata sitä kolmatta vaan vedä vaikka letku johonkin sivuun,jos vaikka sieltä tulis joskus bensaa,mulla ei ainakaan oo tullu mitään sieltä ja hyvin toimii vaikka letku roikkuu maassa. Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: BJ.n tai HJ:n fuel control relay | Cental73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 16.05.2007 21:28 |
O: FUEL CONTROL RELAY, BJ | BJ45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.12.2006 10:05 |
impellers pump. ( Vene juttuja) | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 30.06.2006 21:46 |
Fuel rail / Fuel injector | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 28.03.2005 20:19 |
Fuel pressure regulator kit? | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 09.12.2003 16:56 |