Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 02.09.2004, 21:22
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuo kolmas putki on käytössä merimoottoreissa,joissa uimurikammion huohotusputkea kaasarissa korvaa kaasuttimen kyljessä oleva huohotusputki pumpulle.Tämä siksi ,jos kammiot tulvii niin ei bensa lennä ilmanputsariin ,vaan palaa pumpulle ja täten ei räjähdä suljetussa konetilassa ja kuituvenehän palaisi melko iloisesti.
Ei tarvitse edes tulpata sitä kolmatta vaan vedä vaikka letku johonkin sivuun,jos vaikka sieltä tulis joskus bensaa,mulla ei ainakaan oo tullu mitään sieltä ja hyvin toimii vaikka letku roikkuu maassa.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ.n tai HJ:n fuel control relay Cental73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 16.05.2007 21:28
O: FUEL CONTROL RELAY, BJ BJ45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.12.2006 10:05
impellers pump. ( Vene juttuja) SoSo Tekniikka & Jutustelu 10 30.06.2006 21:46
Fuel rail / Fuel injector sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 0 28.03.2005 20:19
Fuel pressure regulator kit? Vuosimallit 1984-1996 5 09.12.2003 16:56


Sivu luotu: 16:10 (GMT +2).