Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.12.2003, 22:04
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Fuel pressure regulator kit?


Eli onko jollain kokemuksia moisesta? Ainakin C4:ään niitä on saatavana, mutta jos joku tietää, niin onko mitään hyötyä vakiokoneessa?

Note! This message was posted anonymously!

Edited by - ZR1 on 08/12/2003 23:23:10

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.12.2003, 02:25
Vette90 Vette90 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.02
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 50
Perusasetus

Turhaa rahantuhlausta.
Voit itse valmistaa vanhasta orkkisregusta ja samalla säästää paljon rahaa.
Jos meinaat vaihtaa suuttimet suurempiin esim 30 lbs niin bensapumppu menee myös vaihtoon.
Varsinaista hyötyä tai lisätehoa säädettävää regua ei anna ilman em upgrade.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.12.2003, 10:26
avo427 avo427 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Viestit: 26
Perusasetus

Aikoinaan laiton sellaisen 86:een samalla kun vaihdoin lastun, putket yms.
Ei mitään suurta hyötyä. Esim. Ahveniston kierrosajoissa ei mitään muutoksia. 1,41 ennen ja jälkeen muutosten. Penkissä en käyttänyt.

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.12.2003, 13:27
ZR1 ZR1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.02.02
Sijainti: .
Viestit: 220
Perusasetus

Jos tuo "kitti" tarkottaa säädettävää bensapaineensäädintä, niin eikös se ole tarkoitettu hienosäätöön dynossa.

Kysyin tuosta aikanaan FinnVetessä ja ymmärsin vastauksesta, että suuttimet olisi tehty toimimaan tietyllä paineella ja paineen muuttaminen sotkisi suuttimesta lähtevän polttoaine suihkun muodon/rakenteen.

Hienosäätöön tuo varmasti dynossa soveltuu, jos konetta/suuttimia on muutenkin muutettu, mutta mikään vakiokoneen virityskikka tuo tuskin on.


Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.12.2003, 16:32
Tron Tron ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.02.02
Sijainti: Järvenpää, Finland.
Viestit: 28
Perusasetus

Moi !

Itse vaihdoin aikoinaan säädettävään 1985 Vetessä. Samalla kun vaihdoin nokan ja muuta pientä, nostettiin paine 39->42psi. Hurjat 3psi. Koneen rakentaja testaili jopa 45-47psi paineilla, mut ei mitään hyötyä. Toi 42 todettiin hyväksi. Juttua liikkuu et peruspaineilla suihku jää kuin kaatas sulaa jäätelöä, mut 2-3 psi nosto tuo suihkuun enemmän sitä 100bar painepesurin suihkua...comments...

Jussi

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.12.2003, 16:56
powerman powerman ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.12.03
Viestit: 3
Perusasetus

V8 magazinessa kokeiltiin Vakio TPI koneeseen bensanpaineen nostoa regulaattorilla vakio suuttimilla ja yllätys yllätys, dynossa mittaus näytti huonompaa tehoa kuin vakio paineilla mitattaessa. Ei se bensamäärän lisäys auta kun sitä ilmaakin täytyisi ensin saada ahdettua koneeseen ja sen mukaan bensiinin seossuhde.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ.n tai HJ:n fuel control relay Cental73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 16.05.2007 21:28
O: FUEL CONTROL RELAY, BJ BJ45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.12.2006 10:05
Fuel rail / Fuel injector sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 0 28.03.2005 20:19
Fuel pump Yleiset 5 02.09.2004 21:22


Sivu luotu: 17:45 (GMT +2).