Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 11.07.2013, 23:50
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

akselit vaihtuu vuosimallin mukaan, vanhemmissa edessä d44 ja takana gm 12 bolt

70 lopulla tuli 10 pulttinen eteen

uudempaan tullessa, joskus 83 ehkä tuli 10 pulttinen aksli myös taakse, nyt puhutaan siis sen lautaspyörän kiinnityspulteista, toki peräkopassa on gm perissä sama pulttimäärä mutta ei päde dana-akseliin

automaatteja on kolmea ollut noissa, th350 3 vaihteella ja th700 4 pykäläisenä, natomallissa th400 3 pykäläisenä

kaikki toimii oikein huollettuna, väärinkäytettynä ei ainutkaan, perus remppa tommoseen itsetehden maksaa n. 300€ teetettynä joutuu laittaan 1:n eteen

jakiksia on 4 eri versiota, np 203 ja np 205 on vanhoja, valurautakuorisia, yleensä 350:n jatkeena. 203 on jatkuvanelivetoinen, siinä on keskitasauspyörästö ja lukko siihen

205 on kytkettävällä kiinteällä nelivedolla eli ei tasauspyörästöä, samoin 208 ja siitä uudempi painos 241 jotka on alumiinikuorisia ja löytynee 700 takaa


runko c palkkia, siitä ruostuu lähinnä korin kiinnikkeet, korista menee takajalkatilan lattiat, tavaratilan pohja ja helmat, oven alareunat on kanssa monesti pahat.

kaikkia tehtaalla autossa olleita osia saa jenkeistä uutena, toisin kun tojotaan, ja normiosat löytyy jokaisen jenkkiosapuljun valikoimista hyllytavarana, kotimaisista suosin southwest tradea ja muuten itse tykkään tilata rockautosta jenkeistä kun on paremmin valinnanvaraa osavalmistajien suhteen ja hinnat on mukavammat.

offiosia saa huonosti kotimaasta, jenkeistä stten vastaavasti melkein mitä vaan alustaan ja voimansiirtoon, 10 pulttisila akseleilla ei vakiona kannata kauheasti rypemistä harrastaa ja niihin vahvemmat osat on melko kalliita, moni vaihtaa suosista vahvemmat akselit siinä vaiheessa.

kitkalukko.. tai no siis " lähes 100%" käkikello lukko voi taka-akselilta löytyä jos hanskalokeron sisällä olevassa rpo kooditarrassa lukee g80, jos on isommat pyörät niin useimmiten se on jo rikottu, toimiessaan lukko kytkee molemmat takapyörät vetäviksi alle 20 nopeudessa

6.2:sta en kauheasti viitsi puhua, menee pian liian kriittiseksi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Chevrolet Blazer -95 iikkapoika O/M/V Ajoneuvot 0 22.09.2012 16:19
Myydään / Vaihdetaan chevrolet blazer 6.2 kimitin O/M/V Ajoneuvot 2 03.10.2011 22:22
Myydään / Vaihdetaan Chevrolet Blazer Silo O/M/V Ajoneuvot 1 28.10.2010 11:11
Chevrolet Blazer Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 12.03.2010 19:53
Myydään Chevrolet Blazer Hencca O/M/V Ajoneuvot 10 05.06.2009 23:08


Sivu luotu: 03:15 (GMT +2).